Povrat i reklamacija artikla

Ako imate pitanja u vezi s povratom i reklamacijom artikla, rado ćemo vam pomoći. Ako ne nađete odgovor na vaše pitanje u tekstu niže, slobodno se javite našoj Korisničkoj službi.

Politika povrata i zamjene

Kada ću dobiti povrat sredstava za proizvod(e) koje sam vratio? 

+

Povrat u trgovinu 

Ovo je najbrža opcija. Kada vratite proizvod u JYSK trgovinu, iznos kupovine dobit ćete odmah. Iznos vam može biti vraćen u gotovini ili na vašu bankovnu karticu. Molimo vas da sa sobom u trgovinu ponesete dokaz kupnje i vašu karticu. 

 

Povrat putem dostavne službe 

Ako svoju narudžbu vratite putem naše dostavne službe, iznos kupovine dobit ćete čim obradimo vaš povrat. Zaprimit ćete e-porukom potvrdu o otkazivanju vaše narudžbe. Povrat sredstava ćemo izvršiti što je prije moguće; ne kasnije od 14 dana poslije datuma na koji ste primili obavijest o povratu. 

  

JYSK može uskratiti povrat sredstava sve dok ne primimo proizvod, ili sve dok niste podnijeli dokumentaciju da ste vratili proizvod. 

  

Ako ste proizvod platili kreditnom karticom, povrat sredstava se obrađuje direktno nakon što ga mi zatražimo. Iznos će biti uplaćen na račun vaše kreditne kartice unutar 14 radnih dana. 

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Kako mogu otkazati svoju narudžbu prije nego što sam je dobio? 

+

Narudžba u trgovini 

Ako ste narudžbu napravili u trgovini, molimo vas kontaktirajte trgovinu ili Korisničku službu kako biste otkazali narudžbu. Ako ste platili avansno, molimo vas, otiđite u trgovinu kako biste otkazali narudžbu i dobili avans. Nije moguće dobiti avans bez posjeta fizičkoj trgovini. 

  

Online narudžba 

Ako ste narudžbu napravili u webshopu, možete kontaktirati Korisničku službu kako biste otkazali svoju narudžbu. Ovisno o statusu vaše narudžbe, Korisnička služba može je otkazati odmah ili vas obavijestiti o sljedećim koracima. 

Tijekom radnog vremena Korisničke službe najbrže nas možete dobiti putem našeg chata. 

Ako svoju narudžbu otkažete prije dostave, vratit ćemo vam trošak dostave. 

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Na koji način mogu svoju online kupovinu vratiti u JYSKovu trgovinu? 

+

Najbrži i najlakši način za vratiti proizvod jest da ga vratite u trgovinu. Ako proizvod vratite u trgovinu, povrat sredstava dobijete odmah, uključujući i troškove dostave koji su plaćeni online. 

 

Mi u JYSKu brinemo o održivosti. Zato, ljubazno vas molimo da zadržite ambalažu dok ne budete sigurni da želite zadržati proizvod, kako biste je mogli koristiti pri povratu proizvoda. 

Kada proizvod vraćate u trgovinu, mi preferiramo dobiti ga u prvotnom stanju i originalnoj ambalaži. U tom ga slučaju možemo ponovno prodati i razveseliti drugoga kupca. Ako proizvod nije u prvotnom stanju, trgovina će odrediti hoćemo li vam vratiti cjelokupan ili djelomičan iznos. Proizvod niste dužni razmontirati kada ga vraćate u trgovinu. 

  

Ako ste dobili oštećen proizvod, molimo pročitajte više o tome kako napraviti reklamaciju

  

Napominjemo: 

  • Molimo, pobrinite se da imate račun koji ste primili e-porukom. Ovo je Vaš dokaz kupnje i potreban je kako bi trgovina upravljala Vašim povratom. Možete ga ili pokazati na mobilnom uređaju ili ga isprintati. 

Ako ne vratite čitavu narudžbu, već samo njezin dio, nećemo vam vratiti početne troškove dostave. 

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Predomislio/la sam se oko svoje online kupnje – kako ju mogu vratiti? 

+

Ako ste se predomislili oko kupnje, proizvod možete lako vratiti. Mi vam vraćamo cjelokupan iznos za nekorištene proizvode koje vratite s računom, bez vremenskog ograničenja. To se jednako odnosi na proizvode kupljene u trgovinama, kao i na one kupljene u webshopu. Najbrži i najlakši način da vratite proizvod jest da ga vratite u trgovinu. Ako proizvod vratite u trgovinu, povrat sredstava dobijete odmah, uključujući i troškove dostave koji su plaćeni online. Na takav način osiguravamo bolje stanje proizvoda kako bismo ga mogli prodati sljedećem kupcu. Za trošak prijevoza, ako je potrebno, također možemo organizirati povrat online narudžbe. Za prijevoz pri povratu, molimo, kontaktirajte našu Korisničku službu. 

Ako ste dobili oštećen proizvod, molimo pročitajte više o tome kako napraviti reklamaciju

 

Povrat vašeg proizvoda u trgovine 

Najbrži i najlakši način za vratiti proizvod jest da ga vratite u trgovinu. Ako proizvod vratite u trgovinu, povrat sredstava dobijete odmah, uključujući i troškove dostave koji su plaćeni online. Na takav način osiguravamo bolje stanje proizvoda kako bismo ga mogli prodati sljedećem kupcu. 

  1. Zapakirajte proizvod(e) oprezno, po mogućnosti u originalnu ambalažu 

  1. Donesite proizvod(e) i svoj račun u trgovinu 

 

Povrat malih paketa 

Ako ste svoju narudžbu primili GLS-om, onda je ona dostavljena kao mali paket. Molimo, pratite sljedeće korake kako biste vratili svoju narudžbu: 

  1. Ispunite online obrazac o povratu kako biste nas obavijestili o vašem povratu. Online obrazac o povratu možete pronaći ovdje. Korisnička služba napravit će nalog za prikup nakon što je primila Vaš zahtjev. 

  1. Vaš obrazac o povratu primit ćete e-porukom. Molimo, isprintajte ispunjeni obrazac o povratu s web-stranice (korak 1) i priložite ga u mali paket. Ako nemate printer, svoj broj narudžbe također možete napisati rukom na papir te papir priložiti u mali paket. 

  1. Zapakirajte proizvod(e) oprezno, po mogućnosti u originalnu ambalažu. 

  1. Adresu za besplatni povrat napišite na paket zajedno s brojem narudžbe. Adresa za besplatni povrat glasi: 

              

           JYSK HR 

          Riječka ulica, 10 

           10 000 Zagreb 

           Broj narudžbe: XXXXX 

 

  1. Paket dopremite do najbližeg mjesta preuzimanja. Molimo zadržite račun za povrat sve dok vam ne napravimo povrat. 

 

Povrat velikih paketa 

Ako ste svoju narudžbu zaprimili GW-om (dostavnom službom  Gebruder Weiss), onda je ona dostavljena kao veliki paket. Molimo pratite sljedeće korake kako biste vratili svoju narudžbu: 

  1. Kontaktirajte Korisničku službu kako biste dogovorili vrijeme i datum prikupa. 

  1. Rastavite i zapakirajte proizvod(e) oprezno i po mogućnosti u originalnu ambalažu, kako biste očuvali proizvod(e) i osigurali povrat cjelokupnog iznosa. 

  1. Pobrinite se da narudžbu dostavnoj službi predate u dogovoreno vrijeme. 

  1. Kada dobijemo vraćenu narudžbu, poslat ćemo vam potvrdu o otkazivanju narudžbe. 

  1. Molimo da povratnicu zadržite kod sebe, sve dok vam ne izvršimo povrat sredstava. 

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Što je JYSKov povrat bez vremenskog ograničenja? 

+

U JYSKu možete lako vratiti ili zamijeniti proizvod ako se predomislite. 

 

Mi vam vraćamo cjelokupan iznos za nekorištene proizvode koje vratite s računom, bez vremenskog ograničenja. To se jednako odnosi na proizvode kupljene u trgovinama, kao i na one kupljene u webshopu. Najbrži i najlakši način da vratite proizvod jest da ga vratite u trgovinu. Ako proizvod vratite u trgovinu, povrat sredstava dobijete odmah, uključujući i troškove dostave koji su plaćeni online. Na takav način osiguravamo bolje stanje proizvoda kako bismo ga mogli prodati sljedećem kupcu. 

  

Pročitajte više o našoj politici povrata

  

Pročitajte više o tome kako vratiti proizvod. 

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Što znači JYSKovo jamstvo cijene?

+

Vrlo nam je važno da se osjećate sigurno prije, tijekom i nakon Vaše kupnje u JYSKu. Upravo zato nudimo Jamstvo cijene za naše proizvode.  

Ukoliko proizvod koji ste kupili u JYSKu pronađete po nižoj cijeni (u JYSKu ili negdje drugdje) unutar razdoblja od 30 dana nakon Vaše kupnje istog, nadoknaditi ćemo Vam razliku u cijeni. Usklađujemo cijene iz fizičkih trgovina kao i cijene na našoj službenoj JYSK.hr web stranici.  

Uvjeti za ostvarenje Jamstva cijene su: 

  • JYSK nastoji uskladiti cijene identičnih proizvoda. Pogledajte "Izuzetke" u tekstu niže
  • Jamstvo cijene je potrebno zahtijevati unutar 30 dana od kupnje proizvoda
  • Cijena s kojom se uspoređuje mora vrijediti u vrijeme kada je napravljen zahtjev za Jamstvom cijene
  • Trebate nam predočiti originalni račun
  • Trebate nam predočiti dokaz da ste negdje vidjeli nižu cijenu od JYSKove. Npr. akcijski letak, link na online ponudu ili sl.  

Izuzeci:

  • Jamstvo cijene se ne odnosi na proizvode koji nisu identični. Proizvodi trebaju biti istog modela i istih tehničkih specifikacija, a to uključuje i istu marku/proizvođača, istu boju, iste dimenzije, iste dodatke, istu veličinu, isti sastav itd. - zato takve proizvode nazivamo identičnim.
  • Jamstvo cijene se ne odnosi na proizvode koji izlaze iz asortimana, ponude u sklopu otvaranja ili preuređenja trgovine, izložbene modele, posebne narudžbe, kao ni na proizvode koji su na sezonskoj rasprodaji.
  • Jamstvo cijene ne odnosi se na posebne uvjete dostave niti na troškove dostave.
  • Jamstvo cijene odnosi se samo na kupnju od strane fizičkih lica, te ista ne vrijedi za poslovne subjekte.

Molimo Vas da kontaktirate našu Korisničku službu ili posjetite neku od naših trgovina kako biste iskoristili pravo Garancije cijene.

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Reklamacije

Što učiniti kada primite oštećen artikl?

+
U JYSKu nam je važno da su svi dostavljeni artikli ispravni. Rijetko se može dogoditi da se artikli oštete tijekom prijevoza. U pravilu dostavna služba uoči takve nedostatke prije dostave tako da se zamjena artikla može izvršiti prije.

Oštećenje robe tijekom dostave
Ako uočite da je paketna ambalaža oštećena tijekom isporuke, preporučujemo Vam da:

•    Odbijete primitak. To znači da ćete obavijestiti dostavljača da ne želite primiti artikle. 
•    Primite robu uz zabilješku. Neka Vam dostavljač zabilježi opis oštećena artikla na dostavnici.

U gore navedenim slučajevima  možete se obratite bilo kojoj JYSK trgovini te ponesite račun kao dokaz kupnje. Također, možete se obratiti našoj Korisničkoj službi e-porukom na korisnickasluzba@JYSK.com te priložite fotografiju na kojoj je oštećenje vidljivo. Molimo da navedete i broj narudžbe (te trgovinu ako ste ondje kupili artikl) da bismo brže obradili Vaš prigovor.

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Korisnička služba

Radno vrijeme Korisničke službe

Uobičajeno radno vrijeme:

  • ponedjeljak – petak: 08:00 - 16:00 h
  • Subotom i nedjeljom ne radimo.
Radna vremena trgovina možete pogledati ovdje.