Košarica

Vaša košarica je prazna

Košarica

Vaša košarica je prazna

Dostava online narudžbi u vrijednosti od 2500 kuna/331,81 € ili više je besplatna!

Povrat i reklamacija artikla

Ako imate pitanja u vezi s povratom i reklamacijom artikla, rado ćemo vam pomoći. Ako ne nađete odgovor na vaše pitanje u tekstu niže, slobodno se javite našoj Korisničkoj službi.

Politika povrata i zamjene

Kako mogu otkazati moju narudžbu?

+
Narudžba iz trgovine:

Ukoliko želite otkazati narudžbu kupljenu u JYSK trgovini, posjetite trgovinu u kojoj ste obavili kupovinu.

Narudžba u internet trgovini:

Ako želite otkazati internet narudžbu, obratite se JYSKovoj Službi za korisnike putem telefona +385 1 444 00 55 ili putem emaila korisnickasluzba@jysk.com

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Pravila povrata i zamjene

+

Vratite kupljen proizvod kad god želite.

Ako se predomislite, u JYSKu možete lako vratiti ili zamijeniti proizvod.

Mi vam vraćamo cjelokupan iznos za proizvode koje vratite s računom, bez vremenskog ograničenja. To se podjednako odnosi na proizvode kupljene u trgovinama, kao i na one kupljene u webshopu.

  • Ako nemate račun, dajemo vam mogućnost zamjene za drugi proizvod.
  • Želite li vratiti proizvod koji je oštećen ili upotrebljavan na način da je njegova vrijednost značajno umanjena, zadržavamo pravo umanjenja iznosa i pravo odbijanja povrata.
  • Proizvodi napravljeni po mjeri, primjerice madraci, općenito imaju manju vrijednost pri povratu.
  • Ako sami vratite proizvod u JYSK prodavaonicu ili dogovorite povrat robe, mi pokrivamo početni trošak prijevoza.   Ukoliko preferirate da JYSK izvrši uslugu povrata robe, ne pokrivamo trošak početnog prijevoza već pokrivamo vlastiti trošak povrata.
  • Uz ovo, ne zaboravite da vam dajemo probni period od 100 noći da isprobate naš najbolji, GOLD madrac. Saznajte više o GOLD madracima.

Napominjemo da trošak dodatne usluge, tj. unošenja (90 kn/11,95 €) ne vraćamo ako je dostava izvršena.

OTKAZIVANJE NARUDŽBE PRIJE DOSTAVE

Ako želite otkazati narudžbu s JYSK.hr prije nego što je preuzmete, kontaktirajte Korisničku službu te pritom navedite broj narudžbe. Ako je iznos već naplaćen po vašoj kartici, s Korisničkom službom također ćete dogovoriti povrat sredstava. Ako vam narudžba nije dostavljena, nećemo vam naplatiti troškove povrata.

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Što znači JYSKovo jamstvo cijene?

+

Vrlo nam je važno da se osjećate sigurno prije, tijekom i nakon Vaše kupnje u JYSKu. Upravo zato nudimo Jamstvo cijene za naše proizvode.  

Ukoliko proizvod koji ste kupili u JYSKu pronađete po nižoj cijeni (u JYSKu ili negdje drugdje) unutar razdoblja od 30 dana nakon Vaše kupnje istog, nadoknaditi ćemo Vam razliku u cijeni. Usklađujemo cijene iz fizičkih trgovina kao i cijene na našoj službenoj JYSK.hr web stranici.  

Uvjeti za ostvarenje Jamstva cijene su: 

  • JYSK nastoji uskladiti cijene identičnih proizvoda. Pogledajte "Izuzetke" u tekstu niže
  • Jamstvo cijene je potrebno zahtijevati unutar 30 dana od kupnje proizvoda
  • Cijena s kojom se uspoređuje mora vrijediti u vrijeme kada je napravljen zahtjev za Jamstvom cijene
  • Trebate nam predočiti originalni račun
  • Trebate nam predočiti dokaz da ste negdje vidjeli nižu cijenu od JYSKove. Npr. akcijski letak, link na online ponudu ili sl.  

Izuzeci:

  • Jamstvo cijene se ne odnosi na proizvode koji nisu identični. Proizvodi trebaju biti istog modela i istih tehničkih specifikacija, a to uključuje i istu marku/proizvođača, istu boju, iste dimenzije, iste dodatke, istu veličinu, isti sastav itd. - zato takve proizvode nazivamo identičnim.
  • Jamstvo cijene se ne odnosi na proizvode koji izlaze iz asortimana, ponude u sklopu otvaranja ili preuređenja trgovine, izložbene modele, posebne narudžbe, kao ni na proizvode koji su na sezonskoj rasprodaji.
  • Jamstvo cijene ne odnosi se na posebne uvjete dostave niti na troškove dostave.
  • Jamstvo cijene odnosi se samo na kupnju od strane fizičkih lica, te ista ne vrijedi za poslovne subjekte.

Molimo Vas da kontaktirate našu Korisničku službu ili posjetite neku od naših trgovina kako biste iskoristili pravo Garancije cijene.

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Reklamacije

Što učiniti kada primite oštećen artikl?

+
U JYSKu nam je važno da su svi dostavljeni artikli ispravni. Rijetko se može dogoditi da se artikli oštete tijekom prijevoza. U pravilu dostavna služba uoči takve nedostatke prije dostave tako da se zamjena artikla može izvršiti prije.

Oštećenje robe tijekom dostave
Ako uočite da je paketna ambalaža oštećena tijekom isporuke, preporučujemo Vam da:

•    Odbijete primitak. To znači da ćete obavijestiti dostavljača da ne želite primiti artikle. 
•    Primite robu uz zabilješku. Neka Vam dostavljač zabilježi opis oštećena artikla na dostavnici.

U gore navedenim slučajevima  možete se obratite bilo kojoj JYSK trgovini te ponesite račun kao dokaz kupnje. Također, možete se obratiti našoj Korisničkoj službi e-porukom na korisnickasluzba@JYSK.com te priložite fotografiju na kojoj je oštećenje vidljivo. Molimo da navedete i broj narudžbe (te trgovinu ako ste ondje kupili artikl) da bismo brže obradili Vaš prigovor.

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Korisnička služba

Radno vrijeme Korisničke službe
  • Ponedjeljak – Petak: 09:00 - 17:00
  • Subotom i nedjeljom ne radimo.

Produljeno radno vrijeme tijekom BLACK FRIDAYA:

  • Četvrtak, 24. 11. 2022. 09:00-20:00
  • Petak, 25. 11. 2022. 09:00-20:00
  • Subota, 26. 11. 2022. 09:00-13:00
Radna vremena trgovina možete pogledati ovdje.