Košara

Vaša košarica je prazna

Košara

Vaša košarica je prazna

Do 31.10. dostava online narudžbi u vrijednosti od 2500 kuna ili više je besplatna!

Dani namještaja - uštedite 20-50%
Klupa s pravougaonim jastukom, štepanim prekrivačem ispred male vitrine i druge dekoracije

Nova Nordic Mood kolekcija nas vraća u prošlost

Datum:

Kategorija: Inspiracija

Rustikalne površine s dozom antike i zagorijelih boja polazna su točka nove JYSKove Nordic mood kolekcije.

„U svojoj najnovijoj Nordic mood kolekciji želimo prigrliti sve jedinstvene oblike i prekrasne boje prošlosti, i da im pružimo moderan stil kako bi se uklopili u današnji interijer“, kaže Tina Niman, menadžerica kategorije u JYSK-u.

Uzmimo za primer vazu SVERRE: oblik inspiriran drevnim vremenima, rustikalna površina i elegantna boja terakote mogu donijeti novi život vašem interijeru.

Terakota vaza, poslužavnik i svećnjak

Posluživanje kave ili večere je pravi užitak uz ASKE pladanj od rustikalnog kamena. Prekrasne zagorijele boje, možete ga koristiti i samo kao elegantnu, dekorativnu posudu na vašem stoliću za kavu.

Pogledajte jedinstvene, ručno rađene staklene čaše ANDERS u prekrasnim bojama i recite nam da vas ne podsjećaju na vesele 60-te. Složive su i lako stanu u mašinu za suđe, tako da nema ništa jednostavnije od toga.

Mala vitrina sa ručno rađenim staklenim čašama i svećnjak i poslužavnik u pozadini

 
Upečatljiva jastučnica s prugama KAPRIFOL lako se uklapa s trenutnim trendi bojama, poput one na divnom prekrivaču VALMUE. Svojom predivnom žutom bojom, stavlja šlag na tortu u novoj Nordic mood kolekciji.

Klupa sa pravouganim jastukom i prošivenim prekrivačem


Svi artikli iz kolekcije su dostupni za prodaju od 14. srpnja 2020 na JYSK.hr i izloženi su u našim trgovinama najkasnije od 5. kolovoza 2020. 

O Nordic mood-u

Četiri puta godišnje naš kvalificirani tim za nabavku osobno bira proizvode za trendi kolekciju proizvoda pod imenom Nordic Mood. Proizvodi iz nove Nordic Mood kolekcije će biti izloženi na posebnim lokacijama u našim trgovinama. Na ovaj način, moći ćete pronaći inspiraciju i uočiti kako se proizvodi međusobno nadopunjuju.