Košara

Vaša košarica je prazna

Do 30. 4. dostava online narudžbi u vrijednosti od 2500 kuna ili više je besplatna! Dani vrtnog namještaja - kupujte online i uštedite 20-40%!
Obavijest o zatvorenim trgovinama vezano za COVID-19 situaciju u zemlji

Saznajte više
JYSK kolege koji su svoju JYSK karijeru započeli Stručnim osposobljavanjem

Naš put u JYSKu kroz stručno osposobljavanje

Datum:

Kategorija: Priče iz JYSKa

U JYSKu čvrsto vjerujemo da uspješnu tvrtku čine ljudi. Zbog toga nam je od iznimne važnosti osobni i profesionalni razvoj svih naših zaposlenika. ”Donesi predanost, čekaju te mogućnosti!” – okosnica je našeg obećanja zaposlenicima, koja na pravi način govori da uz predanost, veliku želju, trud i rad svaki cilj postaje dostižan.

U ovoj priči donosimo vam iskustva mladih kolega, koji su svoju JYSK karijeru započeli Stručnim osposobljavanjem.



Ines Ravenšćak Turkalj, Health & Safety Administrator

Ines 

Diplomirala sam nacionalnu sigurnost i komparativnu politiku na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu 2015. godine, no život me odveo u drugom smjeru. Nakon uspješne prijave na natječaj za Stručnog suradnika u Odjelu ekspanzije i razvoja ušla sam u program stručnog osposobljavanja za mlade u JYSKu. Tamo sam sudjelovala u implementaciji odobrenog poslovnog plana za područje nekretnina, u praćenju troškova vezanih za nekretnine te bila u svakodnevnoj korespondenciji sa najmodavcima, regulatornim institucijama i investitorima. 

Nakon isteka programa stručnog osposobljavanja, JYSK mi je dao priliku za razvoj i usavršavanje kroz poziciju Health and Safety Administratora za Hrvatsku, Sloveniju, Srbiju te Bosnu i Hercegovinu. Sada sam odgovorna za provođenje i primjenu pravila Zaštite na radu i Zaštite od požara te kontrolu i koordinaciju rada vanjskih partnera za zaštitu na radu u svrhu osiguranja rada radnika na siguran način. 

Iako sam promijenila radnu poziciju, vrlo brzo sam se uspjela uhodati jer su u JYSKu kolege uvijek spremni pomoći. Upravo dobra komunikacija među kolegama doprinosi odličnoj radnoj atmosferi. U JYSKu se osjećam ravnopravno. 

JYSK nam pruža i određene pogodnosti, između ostalog prostor za rekreaciju, razne korporativne događaje (teambuilding, godišnji party) koji nam omogućavaju još veće povezivanje u jednu veliku JYSK Obitelj.

 

Nina Poparić, Sales Coordinator

Nina

Nakon završetka studija na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, smjer Analiza i poslovno planiranje, naišla sam na zanimljiv oglas za posao i ubrzo nakon toga postala dio JYSK Obitelji kao Stručna asistentica Sales Coordinatora. Pripremala sam podloge za izradu kampanja, prognozirala prodaju po kampanjama, provjeravala cijene u lecima, redovito pratila konkurencije i tržišta Slovenije, Srbije, Bosne i Hercegovine, osiguravala da trgovine na vrijeme imaju unesene cijene u sustav te radila izvještaje o postignutim rezultatima.

To znači da sam bila odlično pripremljena za poziciju koju sam bila sretna prihvatiti nakon završetka stručnog osposobljavanja. Postala sam Sales Coordinator za Hrvatsku i Srbiju. Sada i sama radim poslove za koje sam prije radila podloge i pripreme: biram artikle, određujem cijene, izrađujem tjedne i mjesečne izvještaje te analize u svrhu poboljšanja i optimizacije poslovanja.

Moje oduševljenje radnom okolinom i atmosferom bilo je vidljivo prvog dana i još uvijek traje. Zdrava i pozitivna organizacijska kultura nešto je što smatram ključnim faktorom koji organizacija mora imati i njegovati. Sretna sam što sam okružena vrijednim ljudima i kolegama koji su u svakom trenutku spremni pomoći. Zahvalna sam što imam priliku učiti od kompetentnih i uspješnih ljudi te se nadam da će moj put u JYSKu trajati još dugo, uz puno novih i zanimljivih iskustava koje ova kompanija pruža.

Svima koji započinju svoj put u izgradnji karijere i razmišljaju u kojem smjeru krenuti, a i onima koji već imaju radnog iskustva, preporučila bih JYSK kao zdravo i uspješno poduzeće u kojem se mogu izgraditi, ostvariti i puno toga naučiti, uz jedan uvjet: smijeh, šala i dobra volja kod nas su neizostavni.


Ana-Marija Slukan, Sales Coordinator

Ana-Marija

Nakon završetka studija na Ekonomskom fakultetu gdje sam diplomirala na smjeru Marketing, privukao me oglas za poziciju u Odjelu Sales & Marketing u JYSKu u okviru stručnog osposobljavanja. Prijavila sam se na oglas i ubrzo je započela moja JYSK karijera.

Zanimljivo mi je bilo učenje rada na poslovima prodaje i marketinga za četiri zemlje regije. Godinu dana brzo je prošlo! Moje zalaganje bilo je prepoznato i ponuđena mi je pozicija Marketing Asistenta koju sam s veseljem prihvatila. Učenje se i dalje nastavilo, a s novim zadacima i odgovornostima prepoznala sam i dio posla koji me posebno zanimao - izrada letka i analiza uspješnosti kampanja. Nakon nekog vremena pojavio se oglas za poziciju Sales Coordinatora za Sloveniju te sam se odlučila prijaviti. Prošlo je već 4 mjeseca od kada sam na novoj poziciji, a svaki je dan pun velikih radnih izazova i dinamike.

Da ponovno mogu birati početak svoje karijere, ponovno bih izabrala JYSK. Jako mi se sviđa skandinavska organiziranost i pristup prema zaposlenicima. Kolege su uvijek spremni pomoći i pravi su JYSK ambasadori, što dovoljno govori o atmosferi koja vlada u uredu. Sretna sam što radim u kompaniji koja stoji iza svojih zaposlenika i gdje se trud i zalaganje prepoznaje. Mi u JYSKu zbilja živimo moto „Bring dedication, meet possibilities“!


Martina Belić, Marketing Assistant

Martina

Završila sam Ekonomski fakultet u Zagrebu, smjer Marketing. Na stručnom osposobljavanju radila sam na poziciji Marketing asistenta za Sloveniju, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu te Srbiju. Radila sam planiranje i organizaciju promotivnih kampanja i evenata, ugovaranje zakupa oglasnih prostora i suradnja sa shopping centrima, pripreme oglasa, istraživanje i praćenje tržišta, izrada izvještaja i analiza te praćenje troškova i uspješnosti kampanja.

Nakon stručnog osposobljavanja imala sam priliku ostati na poziciji Marketing asistenta uz povećanje odgovornosti te koordinaciju distribucije letaka u sve 4 države – svakodnevno radim s distributerima i print kućama da bi svako kućanstvo redovno dobilo svoj letak.

Ono što iznimno cijenim u JYSKu je kultura poduzeća, odnosno Vrijednosti, koji žive svi zaposleni. Zbog toga u JYSKu vlada posebna klima, gdje su svi kolege čak i iz različitih odjela potpora jedni drugima uz visoku razinu međusobnog razumijevanja. Dobre strane rada u JYSKu su svakako dobri radni uvjeti, povjerenje nadređenih u svoje zaposlenike, mogućnosti edukacija i napredovanja, iznimno dobru organizaciju rada uz jasno definirane zadatke svakog zaposlenika i rokove. Planiranje vremena i radnih zadataka te poštivanje tuđih ključno je u radu u JYSKu, osobito u Odjelu marketinga gdje smo uvijek određeni rokovima.

Moja poruka za mlade koji traže prvi posao i radno iskustvo jest da ne trebaju dvojiti ako razmatraju JYSK kao poslodavca. U samom startu preuzet ćete odgovornost za svoj dio posla uz svakodnevne izazove te dobiti mogućnost za stjecanje velikog iskustva.

Vladimir Penava, Retail Controller

Vladimir

Magistrirao sam na Sveučilištu u Dubrovniku, na Odjelu Ekonomije i poslovne ekonomije. Iako sam prvotno bio kandidat za odjel Marketinga, svoju prvu priliku dobio sam u odjelu Retaila kao asistent. Zbog toga želim pohvaliti kolegice iz HR koje su prepoznale da sam “materijal” za Retail. :) Tamo sam radio kao podrška menadžerima prodaje, prvenstveno u pripremanju izvještaja za njih i trgovine, edukacijama te organizaciji sastanaka.

Trenutačno sam na poziciji Retail Controllera i većinu vremena provodim kreirajući i analizirajući izvještaje, čiji je cilj pronaći potencijalna mjesta za razvoj i poboljšanja.

JYSK je definitivno firma u kojoj ambiciozne osobe imaju mjesta za razvoj. Atmosfera je motivirajuća, a mogućnost stjecanja znanja i novih vještina je nešto na čemu se radi svaki dan. Moram priznati od kada sam došao u JYSKu je sve više mladih ljudi koji doprinose kreiranju pozitivne atmosfere u uredu. Ono što bih poručio svim mladim nadama: Konstantno ulažite u sebe i svoje znanje i nemate se čega bojati.

Ivana Bošnjak, HR Nordic Intern

Ivana

Diplomirana sam ekonomistica kojoj je dugogodišnji san bio raditi u ljudskim potencijalima. Trenutno sam na poziciji HR Nordic Interna i mogu reći da mi je san ispunjen. Pozicija na kojoj sam trenutačno nije se promijenila u odnosu na onu dok sam bila pripravnik, ali su moje odgovornosti svakim danom sve veće.

Najveći dio mog posla je, osim kreiranja treninga, tj. edukacija, podrška svim zemljama JYSKa da bi im olakšala korištenje našeg novog sustava E-learning i uživam u ovom što radim. Najdraži dio posla mi je upravo komunikacija s kolegama iz drugih zemalja i osjećaj da im mogu pomoći, a upravo ta kolegijalnost je ono što najviše volim u JYSKu.

JYSK je mjesto na kojem najčešće nemam osjećaj kao da idem na posao nego na kavu s prijateljima, mjesto gdje imam pravo reći svoje mišljenje koje će netko uvažiti, mjesto gdje netko prepoznaje moje talente i razvija ih iz dana u dan, mjesto gdje smo svi na ti i prije svega mjesto gdje mogu jako puno toga naučiti.

Naravno, ništa od ovog ne bi bilo isto da uz sebe nemam svoj tim. Mislim da je upravo to ključ koji otvara sva vrata i ključ koji stvara divnu organizacijsku klimu kao što je mi u JYSKu imamo.


Mateja Voler, HR Business Partner


Mateja

Završila sam studij psihologije. Na stručnom osposobljavanju radila sam u HR-u kao Asistent. Na toj sam poziciji pružala podršku kolegama u administrativnim poslovima, komunicirala s kandidatima za razgovore za posao, vršila psihologijska testiranja, komunicirala s novozaposlenim kolegama te izrađivala razne izvještaje koji nam pokazuju koliko dobro radimo svoj posao.

Nakon stručnog osposobljavanja napredovala sam na poziciju Business Partnera. Glavni su mi poslovi recruitment i pronalazak novih kolega, provođenje treninga koji uglavnom uključuju liderske vještine, employer branding – ukratko, praćenje rada i razvoja naših kolega.

Od prednosti rada u JYSKu istaknula bih prvenstveno odlično radno okruženje puno pozitivne atmosfere i snažan timski duh koji karakterizira JYSK; mogućnost da svojim idejama i predanošću utječem na razvoj kompanije. Volim to što svatko od nas ima pravo na svoje mišljenje, to što se predanost i potencijal prepoznaju i vrednuju.

Svaki dan na poslu za mene je vedra suradnja s različitim kolegama iz različitih zemalja, koji su mi kroz vrijeme postali i puno više od kolega. JYSK Vrijednosti temelj su naše kompanije i to je ono što mi omogućuje da svaki dan na posao idem puna elana i motivacije. 

U društvu u kojem živimo nije lako naći posao na kojem možemo graditi svoju karijeru. Nakon završenog školovanja nisam bila sigurna hoću li biti te sreće da se moj rad tako brzo isplati. JYSK je ispunio puno više od mojih početnih očekivanja i s ponosom mogu reći da sam dio JYSK tima. Ako i vi želite da se vaša predanost i potencijal prepoznaju, JYSK je pravo mjesto za vas!

Maja Pranjić, HR Assistant

Maja

Nakon završenog diplomskog studija Menadžmenta na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu dobila sam priliku za stručno osposobljavanje kao HR Asistent u JYSKu. Zbog povećanja obujma posla unutar naše regije dobila sam priliku ostati na toj poziciji, ali su sada moje odgovornosti puno veće.

Moji glavni radni zadaci kao HR Asistenta za Sloveniju, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu te Srbiju administrativna su pomoć kolegama u cjelokupnom procesu selekcije - od objavljivanja oglasa do javljanja povratnih informacija kandidatima, praćenje kvalitete provedbe uvodnih i edukacijskih programa, komunikacija s kolegama u maloprodaji u vezi provedbe i pridržavanja svih smjernica u domeni ljudskih resursa te još mnogi drugi. Najbitnije je to da sam podrška svojem odjelu u svim segmentima i to je ono što najviše volim u svom poslu.

Kao glavne prednosti rada u JYSKu svakako bih navela opuštenu radnu atmosferu i ugodnu suradnju sa svim kolegama. Svim mladima koji su u potrazi za poslom poručila bih da bez obzira na trenutačnu situaciju u našoj zemlji nipošto ne odustaju od svojih ciljeva. S pravim stavom i zalaganjem mogu postići puno, a dobar poslodavac će to znati prepoznati i cijeniti.

 


Svoju je priču s nama podijelio i novi kolega koji je upravo započeo svoje stručno osposobljavanje u našoj tvrtki. Objasnio nam je kako je prošao selekcijski postupak te kakvi su dosadašnji dojmovi.

Mislav Džeko, Retail Assistant

Mislav

Pripremajući se za intervju, kasnije i za sam početak rada, naučio sam puno o JYSKu, no bez obzira na to nisam znao što će me zapravo čekati kada počnem raditi. Priželjkivao sam da za vrijeme SOR-a što više naučim, da se uklopim u tim, da se razvijam, kako u poslovnom tako i u privatnom pogledu.

Intervju je prošao u neformalnom i opuštenom tonu, tako da moja trema nije uopće mogla doći do izražaja. S menadžerom Draženom prošao sam razne teme, od onih klasičnih poput obrazovanja, radnog iskustva, budućih planova, predstavljanje JYSKa i radnog mjesta, pa sve do ležernijih stvari kao što su interesi, putovanja i hobiji.

Stvarnost je na kraju ispala puno bolja u odnosu na moja očekivanja. Već prvog radnog dana dobio sam uvodni program, koji je uključivao detaljan plan treninga i usavršavanja za budući period. Sada, nakon šest mjeseci, mogu reći da su ti treninzi i edukacije izvrsno koncipirani i omogućuju profesionalni razvoj svih novozaposlenih. Također, od samog početka sudjelovao sam na regionalnim sastancima u inozemstvu, što za mene predstavlja ogromno i vrijedno iskustvo. Spomenuo bih i sjajnu suradnju s mentorima i kolegama, koji nesebično dijele svoja znanja i vještine te su u svakom trenutku dostupni za bilo kakva pitanja.

U JYSKu mi se najviše sviđa organizacijska kultura koja potiče vrijednosti kao što su timski rad, suradnja, pozitivan stav, pravo i obveza iznošenja vlastitog mišljenja.. Sve to na kraju rezultira pozitivnom radnom atmosferom te zdravim međuljudskim odnosima, zbog čega je svakodnevni odlazak na posao pravo zadovoljstvo.

Marta Social Media and Digital Coordinator
Buba

Super! Primate li možda trgovce/prodavače na stručno osposobljavanje, uz potporu Hrvatskog zavoda za zapošljavanje?

Marta

Pozdrav! Svoj upit možete poslati kolegama iz Ljudskih resursa na posao@jysk.com :)

Komentari