Košarica

Vaša košarica je prazna

Košarica

Vaša košarica je prazna

BESPLATNA DOSTAVA online narudžbi u vrijednosti od 2500 kuna ili više!

Žena spava u krevetu i otvoreni prozor sa zavjesama

Kako spavati tijekom toplih ljetnih noći

Datum:

Kategorija: Savjeti o spavanju

TAGOVI: Savjeti, spavanje, spavaća soba

Topli dani donose prekrasne prilike i druženja na otvorenom, ali tople ljepljive, znojne noći - ne toliko.

Sigurno znate onaj osjećaj kad se prevrćemo po krevetu jer vrućina i vlaga otežavaju spavanje i miran san. Ili se možda budite obliveni znojem?

Pročitajte naših 6 jednostavnih savjeta koji će vam pomoći da bolje spavate tijekom toplih ljetnih noći.

1. Spavajte s laganim prekrivačem

Većina ljudi radije spava s nekom vrstom pokrivača, bilo da je riječ o ljetnom poplunu ili najjednostavnijoj plahti. Ako se temperatura u vašoj spavaćoj sobi mijenja ovisno o vremenu, preporučamo vam da koristite dva različita popluna - jedan topli, za zimu i jedan hladan i lagan za ljeto. To će vam omogućiti ugodniji i zdraviji san.

Ljetni poplun "odvodi" toplinu i vlagu s vašeg tijela. Na taj način ćete dobiti hladan i zadovoljavajući san. Topli poplun, s druge strane, oblikovan je da izolira toplinu, stoga može biti težak za spavanje ljeti.

Pogledajte izbor hladnih popluna

2. Odaberite posteljinu koja vas hladi

Pri odabiru posteljine potrebno je uzeti u obzir nekoliko stvari. Prvo, provjerite je li vaša posteljina izrađena od 100% pamuka ili drugog prozračnog, prirodnog materijala. Posteljina od poliesterskih vlakana ili mješavine poliesterskih vlakana samo će vas zagrijati.

Drugo, morate razmisliti koja je vrsta tkanine idealna za vas. Flanelski setovi posteljine izuzetno su topli, a perkal i saten hlade.

Naši kompleti popluna od lana pružit će vam prozračnije i ugodnije spavanje, jer je lan prirodan materijal koji prenosi vlagu.

3. Spavajte na dobrom nadmadracu

Dobar nadmadrac upija znoj, što znači da se tijekom noći nećete biti mokri.

U vrućim noćima možete se znojiti i do litre i pol tekućine po noći, te je stoga važno i tijekom ljeta redovito mijenjati posteljinu.

Pogledajte kompletnu ponudu nadmadraca

4. Prije spavanja popijte osvježavajuć napitak

Neposredno prije spavanja popijte osvježavajuć napitak jer će i to pomoći u hlađenju tijela.

Međutim, nemojte piti toliko da morate ustati i trčati do toaleta tijekom noći. Izbjegavajte alkohol jer alkohol stvara nekoherentan san i potiče znojenje.

5. Navucite zavjese tijekom dana

Pobrinite se da vaša spavaća soba bude što hladnija tijekom dana. Izbjegavanje sunčeve svjetlosti u spavaćoj sobi pomoći će da vaš prostor za spavanje ostane hladan, čak i tijekom vrlo vrućih dana.

Ujutro navucite zavjese i ne otvarajte ih dok ne odete u krevet. Mnogi smatraju da su zavjese za zamračivanje ili rolo zavjese, koje su dizajnirane da blokiraju svu vanjsku svjetlost, izvrsne kada je u pitanju snižavanje temperature u spavaćoj sobi.

6. Pustite zrak da cirkulira tijekom noći

Temperaturu u spavaćoj sobi možete održavati niskom tako što ćete osigurati dobru ventilaciju i puštati svježi zrak u prostoriju tijekom noći.

Ako je moguće držati otvoren ili dva prozora kroz vaš dom tijekom noći, to bi također pomoglo u održavanju niže temperature.

Ako to nije dovoljno, nabavite ventilator koji cirkulira zrak po prostoriji.

Zašto vrućina utječe na naš san?

Ako je vaša spavaća soba previše topla – kao što bi to moglo biti tijekom proljeća, ljeta i rane jeseni – onda to može povećati vašu tjelesnu temperaturu i poremetiti san.

Tjelesna temperatura pada i do 1 stupanj kada spavamo jer tijelo smanjuje potrošnju energije, ali ako temperatura u spavaćoj sobi ne padne ispod 20 stupnjeva, tijelo se teže hladi. Mnogi će stoga osjetiti nemir i iritaciju u tijelu.