Košara

Vaša košarica je prazna

Košara

Vaša košarica je prazna

Dostava online narudžbi u vrijednosti od 2500 kuna ili više je besplatna!

FInalna rasprodaja vrtnog asortimana
Blagovaonski stol i uredski stol u dnevnom boravku

Kako organizirati radni prostor dok radite od kuće

Datum:

Kategorija: Ured

Prošle godine naše se radno okruženje potpuno promijenilo, online sastanci postali su novo normalno. Većina nas radi na daljinu više nego ikad prije, a naše kuhinje i dnevne sobe postali su naši novi uredi.

U ovom blogu donosimo kako možete odvojiti svoj radni prostor od svojeg životnog prostora, tako da možete biti profesionalni za vrijeme radnog vremena, a opustiti se kada dođe dobro zaslužena pauza.

1. Jasna razlika između radnog i životnog prostora

Odvojeni kućni ured u zasebnoj sobi luksuz je koji nemamo svi, stoga je važno napraviti jasne granice između posla i slobodnog vremena. To znači gašenje i premještanje računala na kraju radnog dana. Nemojte ga stavljati na stol u blagovaonici, već ga maknite iz vidokruga. To će vam pomoći da se opustite i napunite (svoje!) baterije za novi radni dan. Također, stavljanjem računala izvan vidokruga manje ćete biti skloni radu noću, kada biste se trebali opustiti.

To možete učiniti tako da imate kutiju ili košaru u koju svako popodne smještate sve svoje stvari za posao. Možda će vam trebati pet minuta duže, ali vaš će vam um dugoročno biti zahvalan.

Tkane košare za odlaganje i zelena podna vaza

2. Ritual organizacije radnog prostora jednom dnevno

Zvuči li kao da oduzima previše vremena? Ne mora biti. Imati čist i organiziran radni prostor povećat će vašu produktivnost, pa će vam na kraju pomoći da budete učinkovitiji. Započnite ili završite svoj radni dan s 10 minuta pospremanja. Uklonite rabljene šalice za kavu, organizirajte papire od jučer, obrišite stol i počistite nered.

To će vam pomoći ukloniti odgađanje posla tijekom dana i pomoći vam da se usredotočite na svoje zadatke. Kutije i košare savršeni su za organizaciju vašeg radnog prostora.

3. Izgledajte profesionalno na sastancima - u kući

Online sastanci naša su svakodnevica. Upravo oni "pozivaju" vaše kolege u vaš dom i zato je dobro biti pripremljen.

Prije online sastanka dobro je uključiti kameru i provjeriti što se sve vidi u kadru, osim vas. Pazite da pozadina odgovara poslu i da vam ne odvlači pažnju - stoga bi bilo dobro da nema hrpe suđa ili rublja za peglanje i da nema otvorenih ormara. Ako ne stignete obaviti "pozadinsku čistku", upotrijebite virtualnu pozadinu koja će zadržati fokus na vama i sakriti potencijalnu gužvu ili nered.

 

Ova tri koraka pridonijet će radnom okruženju koje vam pomaže usredotočiti se tijekom radnog dana i opustiti se u slobodno vrijeme. Možda nisu velika znanost, ali su se pokazali zaista učinkovitima.

Ako kod kuće imate mjesta za uredski stol i uredsku stolicu, pročitajte naš vodič: Radni stol za home office

Imate li svoje savjete kako organizirati radni prostor kod kuće? Podijelite sa svima u komentarima.