JYSK korisnička služba pomaže vam u vašoj kupovini od kuće
Ako nemate vremena posjetiti jednu od naših trgovina ili se jednostavno osjećate ugodnije obavljati kupnju od kuće, ne brinite - jednostavno je izabrati odgovarajući proizvod uz pomoć naše korisničke službe. Oni će vas vješto voditi i asistirati vam u odabiru pravog proizvoda.
Kao dio izvrsne korisničke službe, usredotočeni su na pronalaženje pravog proizvoda za vas i za vaše potrebe. Naši djelatnici u korisničkoj službi prolaze iste treninge kao i osoblje u trgovinama. Također, korisnička služba ima prošireno znanje o proizvodima koji se prodaju samo u webshopu, zato sigurno možete kupovati na JYSK.hr.
Pogledajte proizvode koji su dostupni samo u webshopu
Ako ste u kontaktu s našom korisničkom službom, ni vi ni oni ne možete dodirnuti ili osjetiti proizvode, stoga je to pravi trenutak u kojem oni mogu pokazati svoju stručnost. Korisnička služba koristi svoje znanje i bilješke sa svojih treninga, kao i detaljnu bazu podataka kako bi pronašli najprikladniji proizvod za vas.
Kupnja od kuće s ekspertom pri ruci
Kako bi pružili najbolju moguću uslugu, naša korisnička služba započinje rad provodeći tjedan dana u JYSK trgovinama. Svake godine redovito posjećuju i rade nekoliko dana u JYSK trgovinama, kako bi bili u toku s trenutnim trendovima, asortimanom i potrebama kupaca. Korisnička služba također pomaže trgovinama kod sastavljanja novih proizvoda, kako bi mogli pomoći kupcima koji su negdje zapeli u procesu sastavljanja artikala.
Osim što pronalaze prave proizvode za vas i vaše potrebe, naša korisnička služba daje vam savjete o održavanju artikala, savjete i trikove za montažu, koji vam mogu uštedjeti vrijeme i pomažu vam da vaši JYSK proizvodi traju duže.
Za jednostavno iskustvo kupovine obratite s našoj korisničkoj službi na našem chatu. Okvir za chat možete pronaći u donjem desnom kutu na JYSK.hr