NOVI KONCEPT TRGOVINE
Ekspanzija je JYSKova glavna pokretačka snaga još od prve trgovine otvorene 1979. godine u Danskoj. Danas JYSK posluje s više od 3200 trgovina u 48 zemalja.
Od samog početka rast i nova otvorenja bio je cilj našeg osnivača Larsa Larsena, a želja za stvaranjem i širenjem centralni je dio JYSK kulture.
KONCEPT TRGOVINE 3.0
Najnoviji koncept trgovine donosi još više inspiracije i bolje iskustvo kupnje.
2018. godine prvi puta je predstavljen novi koncept koji je od samog početka naišao na pozitivne reakcije kupaca i zaposlenika. Prezentacija našeg asortimana i odlična ponuda moraju biti u skladu s našim brendom i skandinavskim korijenima. Zato prirodni, drveni podovi kao i detalji, novo osvjetljenje i suptilne boje važni su elementi novog dizajna trgovina.
Našim kupcima želimo ponuditi iznimno iskustvo kupovine i inspirirati ih kroz nova, bolja izlaganja proizvoda i modele soba. Svaki detalj u trgovini osmišljen je i kreiran kako bi na najbolji mogući način predstavio naš asortiman.
Carsten Nørgreen Weinkouff
Direktor Razvoja Maloprodaje
PREZENTACIJSKE PROSTORIJE
Novi koncept donosi još više inspiracije. Novi raspored unutar trgovine uključuje 3 modela prostorija – spavaću sobu, blagovaonicu i dnevnu sobu s blagovaonom. Sobe su opremljene novitetima iz JYSK asortimana i ukrašene proizvodima iz aktualnih JYSK trendova i kolekcija. Cilj je pokazati kupcima kako mogu koristiti JYSK proizvode i ukrase za stvaranje modernog doma sa skandinavskim dizajnom.
DRVENI PODOVI
I RASVJETA
Osim što našim kupcima osiguravamo bolji način izlaganja proizvoda, novim konceptom naglasak je stavljen na bolje osvjetljenje i drvene podove. Podovi u boji svijetlog drveta u prepoznatljivom skandinavskom stilu osiguravaju veću preglednost i jednostavnost. Moderna rasvjeta kupcima osigurava još bolje i inspirativnije iskustvo kupnje.
STUDIO MADRACA
Kao stručnjaci za kulturu spavanja, našim kupcima pružamo uz sjajne ponude i profesionalne savjete. U svakoj JYSK trgovini postoji studio za madrace, gdje kupci mogu isprobati naše proizvode i dobiti savjete Stručnjaka za kulturu spavanja. Ugodnu atmosferu i osjećaj doma u studiju madraca osiguravaju prigušene boje, diskretna svjetla i decentne dekoracije.
JOŠ VIŠE INSPIRACIJE
Kako bismo našim kupcima pružili još više inspiracije, osigurali smo dodatni prostor unutar trgovine za izlaganje mix & match proizvoda koje su naši dizajneri pažljivo odabrali.
Kupci svake sezone mogu pronaći nove zanimljive setove koji prate dizajnerske trendove za moderno opremanje doma.
PLANOVI ZA EKSPANZIJU
Ekspanzija je oduvijek bila temelj JYSKa i trenutno radimo na našem budućem cilju, što je 5000 JYSK trgovina diljem svijeta. Vjerujemo u kombinaciju fizičkih trgovina i webshopa, a s našom izvrsnom ponudom još smo bliže našim kupcima.
Osim otvaranja novih trgovina, veliki dio naših planova je i preuređenje svih postojećih trgovina u skladu s našim najnovijim konceptom. Do kraja 2024. godine sve JYSK trgovine bit će preuređene prema konceptu 3.0, što znači više od jednog preuređenja trgovine svakog dana.
Nove trgovine, kao i njihov novi koncept uređenja, dobile su vrlo pozitivne povratne informacije od naših kupaca, koji se rado vraćaju u JYSK i cijene moderan skandinavski dizajn.
Mikael Nielsen
Izvršni dopredsjednik
E-TIMOVI
Izgradnja nove trgovine kao i preuređenje stare u potpunosti je u rukama JYSKovog internog E-tima. Priprema trgovine od primopredaje do završnog uređenja traje 4-5 tjedana i uključuje niz aktivnosti od postavljanja poda, preko bojanja zidova, postavljanja rasvjete do finalnog uređenja i dekoriranja.
IZ PRVE RUKE
Do kraja 2024. godine sve JYSK trgovine bit će preuređene prema novom, atraktivnom konceptu uređenja trgovina. To znači stotine preuređenja trgovina godišnje i stotine ponovnih otvaranja i priča iz JYSK trgovina.