Pitanja vezana za trgovine i narudžbe iz trgovina

Ako imate pitanja namijenjena određenoj trgovini, molimo vas da pogledate upute niže.

Općenito

JYSK ne nudi opciju prebacivanja artikala iz jedne trgovine u drugu. Proizvodi koji su dostupni u asortimanu možete naručiti putem webshopa ili u trgovinama. Više o načinu naručivanja možete saznati kontaktirajući JYSKovu Korisničku službu. 

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Adresu i radno vrijeme trgovina možete provjeriti klikom na http://jysk.hr/trgovine .

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Proizvode možete rezervirati putem opcije Click & Collect (Rezervirajte online-preuzmite u trgovini). Opciju Click&Collect možete koristiti samo za proizvode koji su dostupni na zalihama naših JYSK trgovina. 
Ukoliko odaberete Click & Collect, u roku od pola sata ćete primiti poruku od trgovine u kojoj Vas obavještavamo da su artikli spremni za preuzimanje. Svoju rezervaciju trebate preuzeti unutar 2 radna dana trgovine od trenutka primitka obavijesti. Plaćanje ćete izvršiti u JYSK trgovini prilikom preuzimanja artikala.

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Ako želite kupovati na JYSK.hr kao B2B, molimo Vas da kontaktirate JYSK B2B odjel na  +385 1 3000 674 ili na email B2B-hr@jysk.com.

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

U cilju bržeg informiranja kupaca sva komunikacija se odvija preko JYSKove Korisničke službe koja može pružiti odgovore na pitanja poput roka isporuke, stanje zaliha itd. 

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Korisnička služba

Radno vrijeme Korisničke službe

Uobičajeno radno vrijeme:

  • ponedjeljak – petak: 08:00 - 16:00 h
  • Subotom i nedjeljom ne radimo.

U petak, 20. 12, korisnička služba radi do 12 h.

Radna vremena trgovina možete pogledati ovdje.