Ako imate pitanja u vezi s dostavom, rado ćemo vam pomoći. Ako ne nađete odgovor na vaše pitanje u tekstu niže, slobodno se javite našoj Korisničkoj službi.
Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.
Dostava malih artikala dostavlja se uobičajeno, do vrata vaše adrese za dostavu.
Mali artikli dostavljaju se 5 do 8 radnih dana od dana narudžbe.
Dan prije dostave primit ćete SMS kojim vas obavještavamo da će vam sutradan biti dostavljen paket. Ujutro ćete biti obaviješteni SMS-om o 2-satnom rasponu dostave.
Naknada za plaćanje pouzećem iznosi 20 kn/2,65 €.
Plaćanje pouzećem plaća se isključivo u gotovini, prilikom primitka artikala. Dostavna tvrtka ne prima kreditne kartice.
Pošiljku možete pratiti samo temeljem broja vaše prijevoznice, a svi ostali podaci u vezi s njom, a što uključuje i vaše osobne podatke, nisu vidljivi trećim posjetiteljima navedenog internet preglednika. Pošiljku možete pratiti na ovoj poveznici.
Grad Rovinj - Rovigno - posebne upute
Ako se narudžba dostavlja na adresu unutar stare jezgre grada Rovinja, molimo da to navedete prilikom izrade narudžbe u napomeni za dostavljača.
U tom slučaju dostava se vrši do rampe ulaza u starogradsku jezgru Rovinja, gdje je kupac osobno preuzima.
JYSK vam nudi dostavu na otoke, čak i na one koji nisu fizički povezani s kopnom.
Dostava na većinu otoka obavlja se jednom tjedno tijekom zimskog vremena, odnosno dvaput tijekom ljetnog, prema rasporedu dostavne tvrtke.
Zimsko vrijeme: 1. rujna - 31. svibnja
Ljetno vrijeme: 1. lipnja - 30. kolovoza
Važno:
Na sljedeće otoke ne vršimo dostavu:
Lastovo, Iž, Prvić, Šipan, Koločep, Zlarin, Lopud, Silba, Vrgada, Krapanj, Molat, Ist, Susak, Drvenik Veli, Olib, Kaprije, Žirje, Ilovik, Rava, Unije, Premuda, Drvenik Mali, Sestrunj, Zverinac, Rivanj, Biševo, Ošljak, Vele Srakane, Kornat, Male Srakane, Sveti Andrija.
Za više informacija molimo vas da kontaktirate Korisničku službu JYSKa pozivom na broj +385 (0)1 444 00 55 od ponedjeljka do petka od 8:00 do 16:00.
Isporuke se mogu oduljiti zimi ovisno o vremenskim uvjetima.
Veliki artikli dostavljaju se od 4 do 9 radnih dana od dana narudžbe.
Dostavna tvrtka će vam se javiti dan prije dostave da bi potvrdili dostavu. Na dan dostave vozač će vas nazvati otprilike 1 sat prije dostave.
Naknada za plaćanje pouzećem iznosi 20 kn/2,65 €.
Plaćanje pouzećem plaća se isključivo u gotovini, prilikom primitka artikala. Dostavna tvrtka ne prima kreditne kartice.
Važno: Ako vam dostavna tvrtka ne uspije dostaviti artikl na adresu (npr. nema nikoga na adresi tko bi preuzeo pošiljku), oni će vas nazvati. Tada ćete moći dogovoriti ponovnu dostavu svoje narudžbe.
Grad Rovinj - Rovigno - posebne upute
Ako se narudžba dostavlja na adresu unutar stare jezgre grada Rovinja, molimo da to navedete prilikom izrade narudžbe u napomeni za dostavljača.
U tom slučaju dostava se vrši do rampe ulaza u starogradsku jezgru Rovinja, gdje je kupac osobno preuzima.
JYSK vam nudi dostavu na otoke, čak i na one koji nisu fizički povezani s kopnom.
Dostava na većinu otoka obavlja se jednom tjedno tijekom zimskog vremena, odnosno dvaput tijekom ljetnog, prema rasporedu dostavne tvrtke.
Zimsko vrijeme: 15. kolovoza - 1. lipnja
Ljetno vrijeme: 1. lipnja - 15. kolovoza
Važno:
Na sljedeće otoke ne vršimo dostavu:
Lastovo, Iž, Prvić, Šipan, Koločep, Zlarin, Lopud, Silba, Vrgada, Krapanj, Molat, Ist, Susak, Drvenik Veli, Olib, Kaprije, Žirje, Ilovik, Rava, Unije, Premuda, Drvenik Mali, Sestrunj, Zverinac, Rivanj, Biševo, Ošljak, Vele Srakane, Kornat, Male Srakane, Sveti Andrija.
Za više informacija molimo vas da kontaktirate Korisničku službu JYSKa pozivom na broj +385 (0)1 444 00 55 od ponedjeljka do petka od 8:00 do 16:00.
Od trenutka kreiranja narudžbe do same dostave možete očekivati sljedeće obavijesti:
Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.
Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.
Uobičajeno radno vrijeme: