
- Ponedjeljak – Petak: 09:00 - 17:00
- Subotom i nedjeljom ne radimo.
- Radna vremena trgovina možete pogledati ovdje.
Košara
Košara
Rado ćemo vam odgovoriti na sva pitanja u vezi s vašom narudžbom, primjerice pitanja o načinima plaćanja, Click & Collectu ili kako otkazati ili promijeniti narudžbu. Ako ne nađete odgovor na vaše pitanje u tekstu niže, slobodno se javite našoj Korisničkoj službi.
Promjena ili otkazivanje narudžbe
Odgovor
Ako ste kupili artikle u trgovini:
• Ako želite promijeniti svoju narudžbu, molimo vas da se javite trgovini u kojoj ste napravili narudžbu.
Ako ste naručili u webshopu:
• Nije moguće dodati artikle na gotovu narudžbu. Možete ili napraviti novu narudžbu na JYSK.hr ili se javiti JYSKovoj Korisničkoj službi da se vaša prva narudžba briše tako da napravite potpuno novu narudžbu na internetu.
• Moguće je obrisati pojedine artikle. To ovisi u kojoj je fazi pakiranja vaša narudžba.
• Moguće je otkazati cijelu narudžbu.
• Ako želite izmijeniti svoju narudžbu, molimo vas da se javite JYSKovoj Korisničkoj službi na broj +385 (0)1 444 00 55 (od ponedjeljka do petka od 9:00 do 17:00).
Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.
Odgovor
Za male isporuke datum ne može biti promijenjen.
Za velike isporuke možete promijeniti datum do 3 dana prije prediđenog datuma bez plaćanja naknade.
Ako tijekom 3 dana prije isporuke promijenite datum, bit će vam naplaćena dodatna naknada za prijevoz.
U slučaju da niste prisutni na adresi tijekom isporuke, morat ćete pokriti troškove dodatne isporuke.
Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.
Rezervacija artikala - Click and Collect
Odgovor
Ako vas trgovina nije obavijestila da je vaša narudžba spremna za preuzimanje u roku od jednoga sata od naručivanja, molimo vas da se javite trgovini da biste provjerili stanje narudžbe.
Ovdje možete pronaći kontakte vaše najbliže JYSK trgovine (http://jysk.hr/trgovine ).
Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.
Odgovor
Vaša je narudžba rezervirana od trenutka postavljanja narudžbe do idućeg dana tijekom radnog vremena trgovine. Stoga je važno da svoju narudžbu preuzmete najkasnije dan nakon što ste napravili narudžbu, i to tijekom radnog vremena trgovine.
Čim trgovina pripremi vašu narudžbu za preuzimanje, bit ćete obaviješteni e-porukom i SMS-om.
Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.
Odgovor
Da, možete na JYSK.hr naručiti artikle i preuzeti ih u JYSK trgovini. Taj je način kupovine poznat kao Click & Collect. Na našoj stranici JYSK.hr pronađite artikle koje želite kupiti i kliknite na ”Klikni za preuzimanje u trgovini”.
Vaša je narudžba rezervirana od trenutka postavljanja narudžbe do idućeg dana tijekom radnog vremena trgovine. Stoga je važno da svoju narudžbu preuzmete najkasnije dan nakon što ste napravili narudžbu, i to tijekom radnog vremena trgovine.
Čim trgovina pripremi vašu narudžbu za preuzimanje, bit ćete obaviješteni e-porukom i SMS-om.
Molimo vas da ne zaboravite da se određeni broj artikala može kupiti samo u našim trgovinama, a dio samo na JYSK.hr – dostupnost svakog artikla jasno je istaknuta na internetskoj stranici JYSK.hr.
Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.
Plaćanje
Odgovor
U JYSK trgovini možete jednokratno platiti svim vrstama kartica, uplatom na naš žiro račun ili gotovinom. Obročna plaćanja se mogu vršiti slijedećim bankama i karticama:
Zagrebačka banka:
Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.
Odgovor
Kad postavite narudžbu, mi ćemo rezervirati iznos na vašem računu.
U trenutku kad se artikli pošalju iz skladišta, iznos se naplaćuje s vašeg računa.
Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.