Odgovor
Vrlo nam je važno da se osjećate sigurno prije, tijekom i nakon Vaše kupnje u JYSKu. Upravo zato nudimo Jamstvo cijene za naše proizvode.
Ukoliko proizvod koji ste kupili u JYSKu pronađete po nižoj cijeni (u JYSKu ili negdje drugdje) unutar razdoblja od 30 dana nakon vaše kupnje istog, nadoknaditi ćemo vam razliku u cijeni.
Usklađujemo cijene iz fizičkih trgovina kao i cijene na našoj službenoj JYSK.hr web stranici.
Uvjeti za ostvarenje Jamstva cijene su:
• JYSK nastoji uskladiti cijene identičnih proizvoda. Pogledajte "Izuzetke" u tekstu niže
• Jamstvo cijene je potrebno zahtijevati unutar 30 dana od kupnje proizvoda
• Cijena s kojom se uspoređuje mora vrijediti u vrijeme kada je napravljen zahtjev za Jamstvom cijene
• Trebate nam predočiti originalni račun
• Trebate nam predočiti dokaz da ste negdje vidjeli nižu cijenu od JYSKove. Npr. akcijski letak, link na online ponudu ili sl.
Izuzeci:
• Jamstvo cijene se ne odnosi na proizvode koji nisu identični. Proizvodi trebaju biti istog modela i istih tehničkih specifikacija, a to uključuje i istu marku/proizvođača, istu boju, iste dimenzije, iste dodatke, istu veličinu, isti sastav itd. - zato takve proizvode nazivamo identičnim.
• Jamstvo cijene se ne odnosi na proizvode koji izlaze iz asortimana, ponude u sklopu otvaranja ili preuređenja trgovine, izložbene modele, posebne narudžbe, kao ni na proizvode koji su na sezonskoj rasprodaji.
• Jamstvo cijene ne odnosi se na posebne uvjete dostave niti na troškove dostave.
• Jamstvo cijene odnosi se samo na kupnju od strane fizičkih lica, te ista ne vrijedi za poslovne subjekte.
Molimo Vas da kontaktirate našu Korisničku službu [https://jysk.hr/customer-service] ili posjetite neku od naših trgovina kako biste iskoristili pravo Garancije cijene.
Više informacija o Jamstvu cijene provjerite ovdje https://jysk.hr/pravila-i-uvjeti
Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.