Povrat i reklamacija artikla

Ako imate pitanja u vezi s povratom i reklamacijom artikla, rado ćemo vam pomoći. Ako ne nađete odgovor na vaše pitanje u tekstu niže, slobodno se javite našoj Korisničkoj službi.

Politika povrata i zamjene

Odgovor

JYSKovo produljeno pravo na otkazivanje i uslugu zamjene
JYSK nudi produljeno pravo na otkazivanje i uslugu zamjene, što se odnosi i na kupovine na JYSK.hr i u našim trgovinama. 

Ne postoji rok u vezi s pravom na otkazivanje i uslugu zamjene. Ovo prelazi 14-dnevno pravilo/pravo navedeno u Zakonu o zaštiti potrošača. 

Ako vraćate artikl u vremenu nakon 14 dana od primitka artikla, dobit ćete povrat novca za artikl. Za početne troškove isporuke i sve ostale usluge koje ste platili ne možete dobiti povrat novca. U tom slučaju Vi ste odgovorni za sve troškove u vezi s povratom artikla.
Možete vratiti artikle izravno u bilo koju JYSK trgovinu u Hrvatskoj da biste izbjegli troškove dostave. Vratite artikl u trgovinu u prvotnom pakovanju. Ne zaboravite ponijeti isprintan primjerak ili kopiju računa. Dobit ćete povrat novca. Troškovi dostave i dodatnih usluga neće vam biti vraćeni. Pronađite najbližu trgovinu ovdje.
Ako se javite JYSKovoj Korisničkoj službi, molimo vas da pošaljete e-poruku pomoću linka niže. Dobit ćete povrat novca. Troškovi dostave i dodatnih usluga neće vam biti vraćeni. Bit ćete terećeni za sve troškove u vezi s povratom proizvoda.
Artikl mora biti vraćen:
JYSK Sesvete
Ljudevita Posavskog 5
10360 Sesvete
Ne zaboravite priložiti kopiju računa.

Ako želite iskoristiti naše produljeno pravo na otkazivanje i uslugu zamjene, moraju biti zadovoljeni sljedeći uvjeti:
*Artikli moraju biti u dobrom stanju i u izvornome pakovanju.
*Ako je moguće, pakovanje treba biti vraćeno neoštećeno tako da se može ponovno iskoristiti.
*Ako isprobavate artikl koji ćete možda vratiti, pobrinite se da vrijednost proizvoda nije umanjena.
*Namještaj koji je dostavljen u dijelovima mora biti vraćen sa svim dijelovima neoštećenima.
*Za madrace preporučujemo da ih prvo isprobate s plastičnim zaštitnim omotom da biste osigurali prvotnu vrijednost artikla.
*Nudimo 100 dana za isprobate GOLD madrace. Pročitajte više o isprobavanju GOLD madraca.
Želim otkazati svoju narudžbu, a ona tek treba biti dostavljena 

Ako želite otkazati svoju online narudžbu prije dostave, trebate se javiti JYSKovoj Korisničkoj službi i obavezno navesti broj narudžbe da bismo vam organizirali povrat novca i troškova dostave.

Također možete zamoliti dostavnu službu u trenutku dostave da vrati artikl. Za ovo nećete snositi dodatne troškove.

Novac će vam biti vraćen na račun čim artikli budu vraćeni u skladište.

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Odgovor

Ako ste vratili artikle u fizičku trgovinu, povrat novca dobivate odmah.
Ako ste vratili artikle u skladište, povrat novca dobivate čim artikli budu vraćeni u skladište.

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Odgovor

Kada kupujete na JYSK.hr-u, imate 14-dnevno pravo na otkazivanje kupovine koje počinje od trenutka preuzimanja artikala. 
Pravo na otkazivanje znači da možete vratiti proizvod i dobiti povrat novca za artikle plus sve troškove dostave. Ako artikle vraćate u trgovinu, molimo vas da ne zaboravite imati račun sa sobom. Ovdje pronađite najbližu JYSK trgovinu.
Također se možete javiti JYSKovoj Korisničkoj službi e-porukom ili pismenom izjavom putem ovoga obrasca za reklamacije.
U tom slučaju bit ćete odgovorni za sve troškove u vezi s artiklima ako iskoristite pravo na otkazivanje.
Artikl mora biti vraćen:
JYSK Sesvete
Ljudevita Posavskog 5
10360 Sesvete
Ne zaboravite priložiti kopiju računa.
Povrat novca ćete dobiti čim JYSK zaprimi vaše artikle. 
Ako je više artikala naručeno odjednom ali su isporučeni pojedinačno, 14-dnevni rok izračunava se od trenutka kad je sporni artikl isporučen.

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Odgovor

Ako kupite artikl u JYSKu i kasnije ga vidite po nižoj cijeni, online ili u trgovinama, razliku u cijeni ćemo vam nadoknaditi. Da biste ostvarili to pravo, jednostavno posjetite JYSK trgovinu ili se javite Korisničkoj službi da biste dobili razliku u cijeni. Jamstvo cijene vrijedi 30 dana od datuma kupovine, i sve što vi trebate napraviti jest pokazati nam račun od kupovine tog artikla iz trgovine ili navesti broj narudžbe našoj Korisničkoj službi. Dakle, uvjeti za ostvarenje jamstva cijene su sljedeći:

  • Treba se ostvariti unutar 30 dana nakon kupovine artikla
  • Uz predočenje originalnog računa.
Ovo jamstvo cijene ne odnosi se na:
  • vrtni namještaj tijekom rasprodaje vrtnih artikala i artikle tijekom božićne rasprodaje
  • artikle koji izlaze iz asortimana i izložbene modele
  • u slučaju otvorenja nove ili preuređene trgovine

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Molimo vas da odjednom priložite sve relevantne datoteke.
Prihvaćamo datoteke u formatima: png jpg gif pdf doc docx.

Reklamacije

Odgovor

U JYSKu nam je važno da su svi dostavljeni artikli ispravni. Rijetko se može dogoditi da se artikli oštete tijekom prijevoza. U pravilu dostavna služba uoči takve nedostatke prije dostave tako da se zamjena artikla može izvršiti prije.
Oštećenje robe tijekom dostave
Ako uočite da je paketna ambalaža oštećena tijekom isporuke, preporučujemo vam da:
•    Odbijete primitak. To znači da ćete obavijestiti dostavljača da ne želite primiti artikle. Kad se artikli vrate, dobit ćete obavijest i novac će biti prebačen na vaš račun. 
•    Primite robu uz zabilješku. Neka vam dostavljač zabilježi opis oštećena artikla na dostavnici.
Uvijek preporučujemo da uslikate ambalažu prije otvaranja u slučaju da sumnjate na oštećenost artikla. 
Na taj način lakše nam je utvrditi je li do oštećenja došlo uslijed prijevoza. Tako će nam biti jednostavnije pomoći vam i smanjiti broj takvih pošiljaka ubuduće. 
Oštećenje robe tijekom primitka– contact JYSK Customer Service:
Bez obzira na to je li roba oštećena tijekom primitka ili nakon otvaranja pošiljke, svakako vas molimo da se javite našoj Korisničkoj službi da bismo vam pomogli u vezi s reklamacijom. 

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Molimo vas da odjednom priložite sve relevantne datoteke.
Prihvaćamo datoteke u formatima: png jpg gif pdf doc docx.