Košarica
Košarica
Ako imate pitanja u vezi s povratom i reklamacijom artikla, rado ćemo vam pomoći. Ako ne nađete odgovor na vaše pitanje u tekstu niže, slobodno se javite našoj Korisničkoj službi.
Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.
Vratite kupljen proizvod kad god želite.
Ako se predomislite, u JYSKu možete lako vratiti ili zamijeniti proizvod.
Mi vam vraćamo cjelokupan iznos za proizvode koje vratite s računom, bez vremenskog ograničenja. To se podjednako odnosi na proizvode kupljene u trgovinama, kao i na one kupljene u webshopu.
Napominjemo da trošak dodatne usluge, tj. unošenja (90 kn/11,95 €) ne vraćamo ako je dostava izvršena.
Ako želite otkazati narudžbu s JYSK.hr prije nego što je preuzmete, kontaktirajte Korisničku službu te pritom navedite broj narudžbe. Ako je iznos već naplaćen po vašoj kartici, s Korisničkom službom također ćete dogovoriti povrat sredstava. Ako vam narudžba nije dostavljena, nećemo vam naplatiti troškove povrata.
Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.
Vrlo nam je važno da se osjećate sigurno prije, tijekom i nakon Vaše kupnje u JYSKu. Upravo zato nudimo Jamstvo cijene za naše proizvode.
Ukoliko proizvod koji ste kupili u JYSKu pronađete po nižoj cijeni (u JYSKu ili negdje drugdje) unutar razdoblja od 30 dana nakon Vaše kupnje istog, nadoknaditi ćemo Vam razliku u cijeni. Usklađujemo cijene iz fizičkih trgovina kao i cijene na našoj službenoj JYSK.hr web stranici.
Uvjeti za ostvarenje Jamstva cijene su:
Izuzeci:
Molimo Vas da kontaktirate našu Korisničku službu ili posjetite neku od naših trgovina kako biste iskoristili pravo Garancije cijene.
Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.
Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.