Košarica

Vaša košarica je prazna

Košarica

Vaša košarica je prazna

Dostava online narudžbi u vrijednosti od 2500 kuna/331,81 € ili više je besplatna!

Troškovi dostave i dostava

Ako imate pitanja u vezi s dostavom, rado ćemo vam pomoći. Ako ne nađete odgovor na vaše pitanje u tekstu niže, slobodno se javite našoj Korisničkoj službi.

Općenito

Gdje mogu naći moj broj za praćenje paketa (track & trace number)?

+
Kada se Vaša narudžba pošalje iz distribucijskog skladišta iz Poljske, dobit ćete svoj broj za praćenje paketa (track & trace number) uz račun.
Vaš paket možete pratiti na internetskoj stranici dostavne službe s pomoću poveznice s računa.


 

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Kada će stići moja webshop narudžba?

+

DOSTAVA MALIH ARTIKALA (MANJI ARTIKLI POPUT POPLUNA, RUČNIKA I POSTELJINE)

Dostava malih artikala dostavlja se uobičajeno, do vrata vaše adrese za dostavu.

Mali artikli dostavljaju se 4 do 6 radnih dana od dana narudžbe. 

Dan prije dostave primit ćete SMS kojim vas obavještavamo da će vam sutradan biti dostavljen paket. Ujutro ćete biti obaviješteni SMS-om o 2-satnom rasponu dostave.

Naknada za plaćanje pouzećem iznosi 20 kn/2,65 €. 

Plaćanje pouzećem plaća se isključivo u gotovini, prilikom primitka artikala. Dostavna tvrtka ne prima kreditne kartice.

Pošiljku možete pratiti samo temeljem broja vaše prijevoznice, a svi ostali podaci u vezi s njom, a što uključuje i vaše osobne podatke, nisu vidljivi trećim posjetiteljima navedenog internet preglednika. Pošiljku možete pratiti na ovoj poveznici.

Grad Rovinj - Rovigno - posebne upute

Ako se narudžba dostavlja na adresu unutar stare jezgre grada Rovinja, molimo da to navedete prilikom izrade narudžbe u napomeni za dostavljača.

U tom slučaju dostava se vrši do rampe ulaza u starogradsku jezgru Rovinja, gdje je kupac osobno preuzima.

DOSTAVA MALIH PAKETA NA OTOKE

JYSK vam nudi dostavu na otoke, čak i na one koji nisu fizički povezani s kopnom.
Dostava na većinu otoka obavlja se jednom tjedno tijekom zimskog vremena, odnosno dvaput tijekom ljetnog, prema rasporedu dostavne tvrtke.

Zimsko vrijeme: 1. rujna - 31. svibnja
Ljetno vrijeme: 1. lipnja - 30. kolovoza

Važno:

Na sljedeće otoke ne vršimo dostavu:

Lastovo, Iž, Prvić, Šipan, Koločep, Zlarin, Lopud, Silba, Vrgada, Krapanj, Molat, Ist, Susak, Drvenik Veli, Olib, Kaprije, Žirje, Ilovik, Rava, Unije, Premuda, Drvenik Mali, Sestrunj, Zverinac, Rivanj, Biševo, Ošljak, Vele Srakane, Kornat, Male Srakane, Sveti Andrija.

Za više informacija molimo vas da kontaktirate Korisničku službu JYSKa pozivom na broj +385 (0)1 444 00 55 od ponedjeljka do petka od 9:00 do 17:00.

DOSTAVA VELIKIH ARTIKALA (VELIKI ARTIKLI POPUT MADRACA, KREVETA I NAMJEŠTAJA)

Isporuke se mogu oduljiti zimi ovisno o vremenskim uvjetima.

Veliki artikli dostavljaju se od 4 do 9 radnih dana od dana narudžbe.

Dostavna tvrtka će vam se javiti dan prije dostave da bi potvrdili dostavu. Na dan dostave vozač će vas nazvati otprilike 1 sat prije dostave.

Naknada za plaćanje pouzećem iznosi 20 kn/2,65 €. 


Plaćanje pouzećem plaća se isključivo u gotovini, prilikom primitka artikala. Dostavna tvrtka ne prima kreditne kartice.

Važno: Ako vam dostavna tvrtka ne uspije dostaviti artikl na adresu (npr. nema nikoga na adresi tko bi preuzeo pošiljku), oni će vas nazvati. Tada ćete moći dogovoriti ponovnu dostavu svoje narudžbe.

Grad Rovinj - Rovigno - posebne upute

Ako se narudžba dostavlja na adresu unutar stare jezgre grada Rovinja, molimo da to navedete prilikom izrade narudžbe u napomeni za dostavljača.

U tom slučaju dostava se vrši do rampe ulaza u starogradsku jezgru Rovinja, gdje je kupac osobno preuzima.

DOSTAVA VELIKIH PAKETA NA OTOKE

JYSK vam nudi dostavu na otoke, čak i na one koji nisu fizički povezani s kopnom.

Dostava na većinu otoka obavlja se jednom tjedno tijekom zimskog vremena, odnosno dvaput tijekom ljetnog, prema rasporedu dostavne tvrtke.

Zimsko vrijeme: 15. kolovoza - 1. lipnja

Ljetno vrijeme: 1. lipnja - 15. kolovoza

Važno:

Na sljedeće otoke ne vršimo dostavu:

Lastovo, Iž, Prvić, Šipan, Koločep, Zlarin, Lopud, Silba, Vrgada, Krapanj, Molat, Ist, Susak, Drvenik Veli, Olib, Kaprije, Žirje, Ilovik, Rava, Unije, Premuda, Drvenik Mali, Sestrunj, Zverinac, Rivanj, Biševo, Ošljak, Vele Srakane, Kornat, Male Srakane, Sveti Andrija.

Za više informacija molimo vas da kontaktirate Korisničku službu JYSKa pozivom na broj +385 (0)1 444 00 55 od ponedjeljka do petka od 9:00 do 17:00.

OBAVIJESTI U VEZI S DOSTAVOM

Od trenutka kreiranja narudžbe do same dostave možete očekivati sljedeće obavijesti:

  • Kada se narudžba isporučuje iz našeg skladišta iz Poljske, primit ćete SMS i e-poruku s potvrdom slanja vaše narudžbe uključujući i račun/fakturu.
  • Dan prije dostave dostavna tvrtka poslat će vam SMS ili će vas nazvati da se dogovorite o vremenu dostave.
  • Obavijestit ćemo vas o mogućim promjenama dostave. 

ZAPRIMANJE VAŠE NARUDŽBE

Nakon preuzimanje narudžbe, molimo:

  • provjerite odgovara li broj kutija/paketa broju kutija/paketa navedenom u narudžbi,
  • pregledajte sve kutije/pakiranje u slučaju vidljiva oštećenja.

Ako je broj kutija/paketa manji od očekivanog molimo vas da se odmah obratite Korisničkoj službi pozivom na broj +385 (0)1 444 00 55 od ponedjeljka do petka od 9:00 do 17:00 ili e-porukom korisnickasluzba@JYSK.com da biste prijavili i riješili problem.

Važno: kao kupac imate dva (2) mjeseca tijekom kojih trebate prijaviti dijelove ili pakete koje nedostaju. Savjetujemo vam da provjerite sve artikle po primitku narudžbe.

OŠTEĆENI PAKETI/ARTIKLI

Ako su kutije/paketi oštećeni, preporučujemo da:

  • Odbijete primiti pošiljku i potpišite nalog od vozača „Odbijen zbog oštećenja“
  • Prihvatite pošiljku, potpišite nalog od vozača „Oštećeno“ na dostavnom papiru te kontaktirajte JYSK Korisničku službu.

Na taj način možemo identificirati razloge za štetu i spriječiti slične incidente u budućnosti.

U svim slučajevima molimo vas da se odmah obratite Korisničkoj službi pozivom na broj +385 (0)1 444 00 55 od ponedjeljka do petka od 9:00 do 17:00 ili e-porukom korisnickasluzba@JYSK.com da biste prijavili i riješili problem.

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Kako mogu provjeriti trošak dostave na željenu adresu za webshop narudžbu? 

+

Da biste provjerili koliko bi iznosio trošak dostave na željenu adresu, prilikom izrade narudžbe potrebno je staviti artikle u košaricu i unijeti poštanski kod. Nakon što unesete podatke o adresi za isporuku (ime/prezime, adresa za isporuku, poštanski kod, broj mobitela i email adresa) i prihvatite JYSKove uvjete poslovanja, sistem će automatski izračunati trošak dostave. 
U slučaju da izaberete način plaćanja pouzećem Vaš će se trošak uvećati za naknadu plaćanja pouzećem koji iznosi maksimalno 20,00 kn/2.65 
€.
 

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Korisnička služba

  • Ponedjeljak – Petak: 09:00 - 17:00
  • Subotom i nedjeljom ne radimo.
Telefon: +385 1 444 00 55Radna vremena trgovina možete pogledati ovdje.