Click & Collect - FAQ
Mogu li rezervirati bilo koji artikl preko internetske stranice?
Pojedini artikli na internetskoj stranici mogu se nabaviti samo online. Oni se ne nalaze u našim trgovinama i stoga ne mogu rezervirati. Pojedini artikli označeni su napomenom da se može nabaviti isključivo online.
Kako mogu saznati je li artikl na zalihi u trgovini?
Nađite artikl koji želite rezervirati i kliknite na poveznicu "Rezerviraj i pokupi u trgovini". Tu možete vidjeti količinu na zalihi u svakoj pojedinoj trgovini.
Trebam li platiti online ili u trgovini?
Plaćanje za Click & Collect obavlja se isključivo u trgovini.
Kada će moji artikli biti spremni za preuzimanje?
U roku od pola sata nakon kreiranja narudžbe na JYSK.hr, primit ćete e-poruku i SMS u kojima vas obavještavamo da su vaši artikli spremni za preuzimanje.
Kada će moji artikli biti spremni za preuzimanje ako samo ih naručio/la izvan radnog vremena trgovine?
Rezervacije koje su naručene izvan radnog vremena trgovine bit će obrađene čim se trgovina otvori. Čim osoblje trgovine pripremi Vaše artikle za preuzimanje, bit ćete obaviješteni e-porukom i SMS-om.
Gdje točno trebam preuzeti svoje artikle?
Da biste preuzeli svoje artikle, jednostavno upitajte zaposlenika u trgovini.
Što moram imati sa sobom kada budem išao/išla po artikle?
Da biste preuzeli svoje artikle, trebate imati potvrdu rezervacije sa sobom. Potvrdu možete isprintati ili pokazati s mobitela e-poruku ili SMS koje ste dobili.
Koji je krajnji rok za preuzimanje artikala?
Dobit ćete obavijest od trgovine kad možete preuzeti svoje artikle. Morate ih preuzeti tijekom radnog vremena trgovine, na dan primitka obavijesti ili tijekom sljedećeg radnog dana trgovine.
Postoji li 14-dnevni rok za povrat artikala kupljenih preko Click & Collecta?
Da, kada naručite artikl preko Click & Collecta, 14-dnevno pravo povrata artikala i dalje vrijedi.
Mogu li otkazati svoju rezervaciju?
Potvrda rezervacije koju ste dobili e-porukom sadržava poveznicu na koju možete kliknuti da biste otkazali svoju rezervaciju.
Je li moguće da neki artikl koji sam naručio/la ne bude na zalihi?
Nažalost, događa se da rezervirani artikl nije više na zalihi. U tom slučaju će Vam osoblje trgovine pokušati pronaći zamjenski artikl.
Kome se mogu javiti ako imam još kojih problema?
Za ostala pitanja molimo Vas da se javite Korisničkoj službi putem obrasca.