Vratite kupljen proizvod kad god želite
Sve su ovo samo neke od mogućih situacija koje pokriva nova JYSKova Politika zamjene i povrata.
Našim je kupcima jedan od glavnih prioriteta jednostavna i laka upotreba i zamjena artikala - bez obzira na to jesu li artikli kupljeni u trgovini ili u našem webshopu. U JYSKu je kupac na prvom mjestu te stoga uvodimo novu, jednostavnu i transparentnu Politiku zamjene i povrata.
Ako se predomislite, u JYSKu možete lako vratiti ili zamijeniti proizvod.
Mi vam vraćamo cjelokupan iznos za proizvode koje vratite s računom, bez vremenskog ograničenja. To se podjednako odnosi na proizvode kupljene u trgovinama, kao i na one kupljene u webshopu.
-
Ako nemate račun, dajemo vam mogućnost zamjene za drugi proizvod.
-
Ako vratite proizvod koji je oštećen ili korišten tako da je njegova vrijednost značajno umanjena, zadržavamo pravo smanjenja iznosa povrata.
-
Proizvodi napravljeni po mjeri, primjerice madraci, općenito imaju manju vrijednost pri povratu.
-
Mi ćemo nadoknaditi i početne troškove prijevoza. Vi snosite troškove prijevoza pri povratu proizvoda.
-
Uz ovo, ne zaboravite da vam dajemo probni period od 100 noći da isprobate naš najbolji, GOLD madrac. Saznajte više o GOLD madracima.
Kako vratiti artikl kupljen na JYSK.hr ili u JYSK trgovini
Kupljen artikl možete vratiti ili zamijeniti u bilo kojoj JYSK trgovini u Hrvatskoj da biste izbjegli troškove prijevoza. Donesite artikl u JYSK trgovinu u originalnom pakiranju, ako je moguće. Ne zaboravite donijeti primjerak računa/isprintanu inačicu. Artikl također možete vratiti na način da vam JYSK organizira povrat, samo trebate kontaktirati našu Korisničku službu pozivom na broj +385 (0)1 444 00 55 od ponedjeljka do petka od 8:00 do 16:00 ili e-porukom na korisnickasluzba@JYSK.com. U tom slučaju troškove prijevoza snosite sami.Važno: dodatne troškove koje ste platili prilikom narudžbe kao što je na primjer unošenje artikla u dom neće vam biti vraćen.
Pročitajte odjeljak o Reklamacijama da biste saznali više.