Košara

Vaša košarica je prazna

Košara

Vaša košarica je prazna

Do 31.10. dostava online narudžbi u vrijednosti od 2500 kuna ili više je besplatna!

Dani namještaja - uštedite 20-50%
Neograničen povrat u JYSKu

Vratite kupljen proizvod kad god želite

Datum:

Kategorija: Razno

TAGOVI: Savjeti

Ups! Vaš novi kauč na razvlačenje ipak je prevelik za vaš dnevni boravak. Ili - najednom ste pronašli set posteljine koji ste kupili za poklon prije godinu dana, ali nikad nije dočekao novog vlasnika. Ili možda: kupili ste paviljon za ljetni party, no nakon što ste ga raspakirali i postavili, shvatili ste da je ipak prevelik - nadviruje se sve do susjednog dvorišta!
Sve su ovo samo neke od mogućih situacija koje pokriva nova JYSKova Politika zamjene i povrata.

Našim je kupcima jedan od glavnih prioriteta jednostavna i laka upotreba i zamjena artikala - bez obzira na to jesu li artikli kupljeni u trgovini ili u našem webshopu. U JYSKu je kupac na prvom mjestu te stoga uvodimo novu, jednostavnu i transparentnu Politiku zamjene i povrata.

Ako se predomislite, u JYSKu možete lako vratiti ili zamijeniti proizvod.

Mi vam vraćamo cjelokupan iznos za proizvode koje vratite s računom, bez vremenskog ograničenja. To se podjednako odnosi na proizvode kupljene u trgovinama, kao i na one kupljene u webshopu. 

  • Ako nemate račun, dajemo vam mogućnost zamjene za drugi proizvod.

  • Ako vratite proizvod koji je oštećen ili korišten tako da je njegova vrijednost značajno umanjena, zadržavamo pravo smanjenja iznosa povrata. 

  • Proizvodi napravljeni po mjeri, primjerice madraci, općenito imaju manju vrijednost pri povratu.

  • Mi ćemo nadoknaditi i početne troškove prijevoza. Vi snosite troškove prijevoza pri povratu proizvoda.

  • Uz ovo, ne zaboravite da vam dajemo probni period od 100 noći da isprobate naš najbolji, GOLD madrac. Saznajte više o GOLD madracima

 

Kako vratiti artikl kupljen na JYSK.hr ili u JYSK trgovini

Kupljen artikl možete vratiti ili zamijeniti u bilo kojoj JYSK trgovini u Hrvatskoj da biste izbjegli troškove prijevoza. Donesite artikl u JYSK trgovinu u originalnom pakiranju, ako je moguće. Ne zaboravite donijeti primjerak računa/isprintanu inačicu. Artikl također možete vratiti na način da vam JYSK organizira povrat, samo trebate kontaktirati našu Korisničku službu pozivom na broj +385 (0)1 444 00 55 od ponedjeljka do petka od 8:00 do 16:00 ili e-porukom na korisnickasluzba@JYSK.com. U tom slučaju troškove prijevoza snosite sami.

Važno: dodatne troškove koje ste platili prilikom narudžbe kao što je na primjer unošenje artikla u dom neće vam biti vraćen.

Pročitajte odjeljak o Reklamacijama da biste saznali više.