Košara

Vaša košarica je prazna

Košara

Vaša košarica je prazna

Do 30. 4. dostava online narudžbi u vrijednosti od 2500 kuna ili više je besplatna! 

 

Neograničen povrat u JYSKu

Vratite kupljen proizvod kad god želite

Datum:

Kategorija: Razno

TAGOVI: Savjeti

Ups! Vaš novi kauč na razvlačenje ipak je prevelik za vaš dnevni boravak. Ili - najednom ste pronašli set posteljine koji ste kupili za poklon prije godinu dana, ali nikad nije dočekao novog vlasnika. Ili možda: kupili ste paviljon za ljetni party, no nakon što ste ga raspakirali i postavili, shvatili ste da je ipak prevelik - nadviruje se sve do susjednog dvorišta!
Sve su ovo samo neke od mogućih situacija koje pokriva nova JYSKova Politika zamjene i povrata.

Našim je kupcima jedan od glavnih prioriteta jednostavna i laka upotreba i zamjena artikala - bez obzira na to jesu li artikli kupljeni u trgovini ili u našem webshopu. U JYSKu je kupac na prvom mjestu te stoga uvodimo novu, jednostavnu i transparentnu Politiku zamjene i povrata.

Ako se predomislite, u JYSKu možete lako vratiti ili zamijeniti proizvod.

Mi vam vraćamo cjelokupan iznos za proizvode koje vratite s računom, bez vremenskog ograničenja. To se podjednako odnosi na proizvode kupljene u trgovinama, kao i na one kupljene u webshopu. 

  • Ako nemate račun, dajemo vam mogućnost zamjene za drugi proizvod.

  • Ako vratite proizvod koji je oštećen ili korišten tako da je njegova vrijednost značajno umanjena, zadržavamo pravo smanjenja iznosa povrata. 

  • Proizvodi napravljeni po mjeri, primjerice madraci, općenito imaju manju vrijednost pri povratu.

  • Mi ćemo nadoknaditi i početne troškove prijevoza. Vi snosite troškove prijevoza pri povratu proizvoda.

  • Uz ovo, ne zaboravite da vam dajemo probni period od 100 noći da isprobate naš najbolji, GOLD madrac. Saznajte više o GOLD madracima

 

Kako vratiti artikl kupljen na JYSK.hr ili u JYSK trgovini

Kupljen artikl možete vratiti ili zamijeniti u bilo kojoj JYSK trgovini u Hrvatskoj da biste izbjegli troškove prijevoza. Donesite artikl u JYSK trgovinu u originalnom pakiranju, ako je moguće. Ne zaboravite donijeti primjerak računa/isprintanu inačicu. Artikl također možete vratiti na način da vam JYSK organizira povrat, samo trebate kontaktirati našu Korisničku službu pozivom na broj +385 (0)1 444 00 55 od ponedjeljka do petka od 8:00 do 16:00 ili e-porukom na korisnickasluzba@JYSK.com. U tom slučaju troškove prijevoza snosite sami.

Važno: dodatne troškove koje ste platili prilikom narudžbe kao što je na primjer unošenje artikla u dom neće vam biti vraćen.

Pročitajte odjeljak o Reklamacijama da biste saznali više.

Marta Social Media and Digital Coordinator
APARTMANI-MARINA 2/29 VIR

Jastuke za moje apartmane koje sam kupio bili su prekrasni. Ono ali ponekad uvijek ne znam zašto ali postoji. Svaki proizvođač ima svoje mjere koje meni nisu odgovarale, vratio sam robu i novac dobio nazad. JYSK-u mogu reći bravo i hvala.

Tonka

Bilo bi u redu da se artikli u iznosu većem od 600kn također mogu vratiti u bilo kojoj od prodavaonica, a ne samo u onoj u kojoj su kupljeni. Ukoliko to nije moguće, barem naglasite da treba otići u istu prodavaonicu jer je ovakav pristup neprofesionalan.

Marta

Poštovani, zahvaljujemo na komentaru te nam je doista žao što je došlo do pogreške u komunikaciji u svezi povrata. Kao što smo naveli u pravilima povrata, proizvod možete vratiti u bilo koju poslovnicu unutar Hrvatske. Molili bismo Vas da nam na email Korisničke službe korisnickasluzba@jysk.com pošaljete informaciju u kojoj poslovnici ste dobili informaciju kako bismo kontaktirali kolege te ih dodatno educirali u svezi politike povrata proizvoda jer svakako JYSKu je jedan od glavnih prioriteta usluge prema kupcima jednostavna i laka upotreba te zamjena/povrat artikala. Lp, Marta

Komentari