Ne štedi na šumi: 10 000 novih sadnica na Medvednici
Budući da je od početka 2019. uvedena obvezna naplata plastičnih vrećica, mi u JYSKu odlučili smo napraviti iskorak: sredstva od prodaje vrećica uložiti u naš okoliš.
Nova je akcija vrlo brzo poprimila sve veće razmjere, stoga smo se pronašli partnere projekta: Hrvatske šume te časopis National Geographic Hrvatska, koji su naš naum poduprli te nas stručno savjetovali. Donesena je odluka da ćemo zazeleniti Sljeme.
Putem našeg newslettera, Facebook stranice JYSK Hrvatska i web stranice JYSK.hr pozvali smo zainteresirane građane za pomoć. U dogovoru s Hrvatskim šumama isplanirali smo akciju pošumljavanja u vrijeme najprikladnije za sadnju mladica bukve. Odluka je pala na subotu, 13. 4. te smo odlučili održati akciju pošumljavanja usprkos promjenljivom vremenu.
Naši zaposlenici s članovima obitelji i prijateljima te građani prionuli su pošumljavanju jedne zone Medvednice, koja je ostala ogoljena nakon olujnog nevremena.
Prije sadnje, zaposlenici Hrvatskih šuma su nas savjetovali o tome kako se sadi bukva. Nakon podijeljenih uputa i alata, zasukali smo rukave i prionuli poslu. Sadnja nam nije bila teška jer je zemlja bila vlažna, a i brzo smo zaključili da se timski rad i ovdje isplati.
Premda smo imali pune ruke posla, bilo je lako i zabavno uz pomoć naših bližnjih te građana koji su se velikodušno odazvali ovoj eko-akciji. Našoj akciji se obradovala te pridružila Mirela Priselac - Remi iz grupe Elemental, koja je nam je otkrila da svoj dom ne može zamisliti bez hrpe zelenila.
Posebno nas je obradovala pomisao da ćemo za nekih 10 do 15 godina moći doći pogledati zeleni rezultat našeg rada.
Naš je cilj nastaviti podizati svijest o važnosti šuma i njihovom razvoju zbog klimatskih promjena te nastojati smanjiti ugljični otisak i štetne posljedice neodgovornog ponašanja pojedinaca. Uskoro pripremamo nastavak projekta Ne štedi na šumi tijekom cijele godine u ostatku Hrvatske.
"Kad prođeš šumom, iza sebe ostavi samo tragove vlastitih stopa", kaže poznata uzrečica. "I pokoju sadnicu bukve", dodaju JYSKovci.
Sažetak pogledajte u videu:
Iz medija
Poslovni.hr, Story, Cosmopolitan, Theworldnews.net, Jutarnji list, ZGPortal
JYSK U LOKALNOJ ZAJEDNICI
Strateški definirana područja u sklopu kojih JYSK djeluje na lokalnoj razini počivaju na temeljnim načelima koja određuju JYSK kao tvrtku, a to su:
Obitelj – u prvome redu kroz brigu o mladima
Okoliš – održiv razvoj, pošumljavanje i čišćenje okoliša
Zdrav život – prevencija, edukacija i aktivnost
Imate ideju ili prijedlog za jedno od ovih područja? Pošaljite nam ponudu na donacije-sponzorstva@JYSK.com .