Pitanja u vezi s vašom narudžbom

Rado ćemo vam odgovoriti na sva pitanja u vezi s vašom narudžbom, primjerice pitanja o načinima plaćanja, Click & Collectu ili kako otkazati ili promijeniti narudžbu. Ako ne nađete odgovor na vaše pitanje u tekstu niže, slobodno se javite našoj Korisničkoj službi.

Promjena ili otkazivanje narudžbe

Odgovor

Ako ste kupili artikle u trgovini:
•    Ako želite promijeniti svoju narudžbu, molimo vas da se javite trgovini u kojoj ste napravili narudžbu.
Ako ste naručili u webshopu:
•    Nije moguće dodati artikle na gotovu narudžbu. Možete ili napraviti novu narudžbu na JYSK.hr ili se javiti JYSKovoj Korisničkoj službi da se vaša prva narudžba briše tako da napravite potpuno novu narudžbu na internetu.
•    Moguće je obrisati pojedine artikle. To ovisi u kojoj je fazi pakiranja vaša narudžba.
•    Moguće je otkazati cijelu narudžbu.
•    Ako želite izmijeniti svoju narudžbu, molimo vas da se javite JYSKovoj Korisničkoj službi na broj +385 (0)1 444 00 55 (od ponedjeljka do petka od 9:00 do 17:00).

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Odgovor

Za male isporuke datum ne može biti promijenjen.
Za velike isporuke možete promijeniti datum do 3 dana prije prediđenog datuma bez plaćanja naknade.
Ako tijekom 3 dana prije isporuke promijenite datum, bit će vam naplaćena dodatna naknada za prijevoz.
U slučaju da niste prisutni na adresi tijekom isporuke, morat ćete pokriti troškove dodatne isporuke.

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Rezervacija artikala - Click and Collect

Odgovor

Ako vas trgovina nije obavijestila da je vaša narudžba spremna za preuzimanje u roku od jednoga sata od naručivanja, molimo vas da se javite trgovini da biste provjerili stanje narudžbe.
Ovdje možete pronaći kontakte vaše najbliže JYSK trgovine (http://jysk.hr/trgovine ).

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Odgovor

Vaša je narudžba rezervirana od trenutka postavljanja narudžbe do idućeg dana tijekom radnog vremena trgovine. Stoga je važno da svoju narudžbu preuzmete najkasnije dan nakon što ste napravili narudžbu, i to tijekom radnog vremena trgovine. 
Čim trgovina pripremi vašu narudžbu za preuzimanje, bit ćete obaviješteni e-porukom i SMS-om.

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Odgovor

Da, možete na JYSK.hr naručiti artikle i preuzeti ih u JYSK trgovini. Taj je način kupovine poznat kao Click & Collect. Na našoj stranici JYSK.hr pronađite artikle koje želite kupiti i kliknite na ”Klikni za preuzimanje u trgovini”. 
Vaša je narudžba rezervirana od trenutka postavljanja narudžbe do idućeg dana tijekom radnog vremena trgovine. Stoga je važno da svoju narudžbu preuzmete najkasnije dan nakon što ste napravili narudžbu, i to tijekom radnog vremena trgovine.
Čim trgovina pripremi vašu narudžbu za preuzimanje, bit ćete obaviješteni e-porukom i SMS-om.
Molimo vas da ne zaboravite da se određeni broj artikala može kupiti samo u našim trgovinama, a dio samo na JYSK.hr – dostupnost svakog artikla jasno je istaknuta na internetskoj stranici JYSK.hr.

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Plaćanje

Odgovor

U JYSK trgovini možete jednokratno platiti svim vrstama kartica, uplatom na naš žiro račun ili gotovinom. Obročna plaćanja se mogu vršiti slijedećim bankama i karticama:

Zagrebačka banka:

  • Maestro karticom do 12 rata bez kamata (minimalan iznos kupovine 200 kn)
  • MasterCard karticom do 12 rata bez kamata (minimalan iznos kupovine 500 kn)
  • MasterCard potrošački kredit do 36 rata, kamatna stopa: 9,90% godišnja, fiksna (minimalni iznos kupovine 1000 kn)
Privredna banka:
  • Maestro karticom do 6 rata bez kamata (minimalan iznos kupovine 500 kn)
  • VISA karticom do 6 rata bez kamata (minimalan iznos kupovine 500 kn)
  • American Express do 6 rata bez kamate (minimalni iznos kupovine 1000 kn)
Erste banka:
  • Maestro karticom do 6 rata bez kamata (minimalan iznos kupovine 500 kn)
  • Diners karticom do 12 rata bez kamate (minimalni iznos kupovine 1000 kn)
  • Maestro kartice MB PLUS do 6 rata bez kamata (minimalan iznos kupovine 500 kn), slijedećih banaka: Slatinske banke, Primorske banke, Kentbanke, Sperbanke, istarske banke Umag, Jadranske banke, Kreditne banke Zagreb, Veneto banke
 
 
U JYSKovu webshopu moguće je plaćanje sljedećim kreditnim/debitnim karticama:
  • MasterCard karticom Zagrebačke banke od 2 do 12 rata (minimalan iznos kupovine 500 kn)
  • American Express od 2-6 rata (minimalni iznos kupovine 1000 kn)
  • Diners Club karticom Erste banke od 2 do 12 rata (minimalni iznos kupovine 1000 kn)
  • Visa
  • Visa Electron
  • Maestro
  • MasterCard
 Online plaćanje nije moguće uporabom potrošačkog kredita Zagrebačke banke.

 

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Odgovor

Kad postavite narudžbu, mi ćemo rezervirati iznos na vašem računu. 
U trenutku kad se artikli pošalju iz skladišta, iznos se naplaćuje s vašeg računa.

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.