Košara

Vaša košarica je prazna

Košara

Vaša košarica je prazna

9. Reklamacije

Ako bilo koji artikl bude oštećen ili neispravan, molimo da se javite korisničkoj službi pozivom na broj +385 (0)1 444 00 55 od ponedjeljka do petka od 8:00 do 16:00 ili preko ovoga obrasca.

Upamtite da kao kupac imate dva (2) mjeseca da biste podnijeli reklamaciju u vezi s dijelovima ili paketima koji nedostaju. Predlažemo Vam da pregledate cijelu isporuku nakon što zaprimite artikle.

Kako zamijeniti artikl

Zamjenu manjeg artikla možete u JYSKovoj trgovini dogovoriti s našim osobljem ili se javite Korisničkoj službi e-porukom. Ako je riječ o većim artiklima, molimo da se javite Korisničkoj službi pozivom na broj +385 (0)1 444 00 55 od ponedjeljka do petka od 8:00 do 16:00 ili preko ovoga obrasca.

Povrat kupljene robe u trgovini uvažavamo i prihvaćamo isključivo uz ispunjen obrazac o povratu.
Na obrascu je potrebno navesti vaše osobne podatke i razlog povrata.
JYSK se obvezuje na zaštitu osobnih podataka te se oni neće koristiti u druge svrhe osim u svrhu vođenja evidencije izvršenih povrata robe.

Ako je u trenutku prodaje artikl oštećen, imate pravo zamijeniti ga za novi, ili ćemo Vam ga pokušati popraviti. Vaša reklamacija mora biti podnesena u razumnom vremenskom roku od trenutka kada ste uočili nedostatak.

Artikl se mora ili vratiti u jednu od JYSKovih trgovina ili poslati na jednu od adresa navedenih u Korisničkoj službi zajedno s isprintanim primjerkom ili kopijom računa te opisom reklamacije.

Ako odlučite vratiti artikl, možete dogovoriti njegovu isporuku tako da se javite Korisničkoj službi pozivom na broj +385 (0)1 444 00 55 od ponedjeljka do petka od 8:00 do 16:00 ili preko ovoga obrasca.

Vi ste odgovorni za plaćanje troškova dostave/poštanskih troškova u vezi s povratom. Ipak, ako odmah napravite reklamaciju i sporni je artikl oštećen, mi ćemo Vam nadoknaditi bilo kakve troškove dostave/poštanske troškove.

Ako želite povrat novca svoje narudžbe, možete ga ostvariti u jednoj od JYSKovih trgovina. Također možemo umjesto toga vratiti iznos kupovine na karticu kojom je plaćanje obavljeno.

Eventualnu pritužbu možete uputiti i preko ODR platforme Europske komisije. Ovo je posebno bitno ako ste stanovnik države članice EU izvan Hrvatske. Vaš prigovor možete podnijeti ovdje.
Kod podnošenja pritužbe važno je da istaknete našu email adresu: korisnickasluzba@jysk.com


 

POKLANJAMO VAM KUPON OD 50 kn!

Visa Mastercard