Uvjeti prodaje i dostave

Navedeni uvjeti prodaje i dostave primjenjuju se na svaku kupovinu na JYSK.hr za dostavu po cijeloj Hrvatskoj. Svi ugovori o prodaji sklopljeni na JYSK.hr bit će na hrvatskom jeziku. Kupci moraju imati 18 ili više godina da bi kupovali na JYSK.hr.

Tvrtka JYSK d.o.o. registrirana je sa sjedištem u Zagrebu, Ulica Damira Tomljanovića-Gavrana 11, OIB: HR64729046835.

Tvrtka JYSK d.o.o. registrirana je pri Državnom zavodu za statistiku pod brojem 2438119, te je ista upisana u sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebu pod matičnim brojem: 080672622.

Općenito

Svi izloženi artikli ovise o dostupnosti ili stanju na zalihi. Nastojimo osigurati zalihe svih artikala te ćemo vas upozoriti ako neki artikl nije na zalihi. Ako iz bilo kojega razloga te izvan naše nadležnosti ne možemo nabaviti artikl, ne snosimo odgovornost za to, ali ćemo se pobrinuti da vam artikl ne bude naplaćen.

Dali smo sve od sebe da bismo opisali i prikazali artikle što je preciznije moguće. Unatoč tomu artikli mogu biti drugačiji od onoga što je napisano. Ako budete imali pitanja ili trebate dodatne informacije, molimo vas da se javite Korisničkoj službi pozivom na broj +385 (0)1 444 00 55 od ponedjeljka do petka od 8:00 do 16:00 ili e-porukom na korisnickasluzba@JYSK.com.

Prodaja u JYSKu regulirana je Zakonom o obveznim odnosima i odredbama Zakona o zaštiti potrošača.

Zadnje ažurirano: 2024-03-05

1. Cijena proizvoda

Cijena pojedinoga artikla nalazi se pod pregledom artikla, na stranici artikla te u košarici.

  • Cijena pojedinog artikla istovjetna je u JYSK trgovini i na JYSK.hr
  • Cijena pojedinog artikla sadržava PDV
  • Cijena pojedinog artikla ne uključuje troškove dostave jer troškovi dostave ovise o mjestu dostave i veličini artikla. Više o dostavi saznajte ovdje
  • Dostupnost i cijena JYSKovih proizvoda podložna je promjenama uslijed rasprodanih zaliha, kao i pogrešnih cijena ili pogrešno istaknutih cijena. Ovo vrijedi i za tiskane ponude (u katalozima i ostalom tiskanom materijalu) te bilo koje informacije koje se mogu pronaći na internetskim stranicama JYSK.hr. U slučaju pogrešne cijene, nastojat ćemo je ispraviti što je prije moguće.
  • Sve su cijene aktualne i redovito se ažuriraju.
  • Za svaki artikl vrijedi ona cijena koja je bila vidljiva u vrijeme kupovine
  • Jamstvo cijene - više o tome saznajte u odjeljku niže.

Ako smo greškom istaknuli prenisku cijenu artikla, nismo dužni dostaviti taj artikl po navedenoj, pogrešnoj cijeni ako vas obavijestimo prije nego što vam pošaljemo artikl. U takvim okolnostima zadržavamo pravo otkazati vašu narudžbu. U slučaju otkazivanja vaše narudžbe, vratit ćemo vam puni povrat novca, uključujući troškove dostave u skladu s našim Pravilima povrata i zamjene.

Jamstvo cijene

Vrlo nam je važno da se osjećate sigurno prije, tijekom i nakon Vaše kupnje u JYSKu. Upravo zato nudimo Jamstvo cijene za naše prozvode.  

Ukoliko proizvod koji ste kupili u JYSKu pronađete po nižoj cijeni (u JYSKu ili negdje drugdje) unutar razdoblja od 30 dana nakon vaše kupnje istog, nadoknaditi ćemo vam razliku u cijeni. Usklađujemo cijene iz fizičkih trgovina kao i cijene na našoj službenoj JYSK.hr web stranici.  

Uvjeti za ostvarenje Jamstva cijene su: 

  • JYSK nastoji uskladiti cijene identičnih proizvoda. Pogledajte "Izuzetke" u tekstu niže
  • Jamstvo cijene je potrebno zahtijevati unutar 30 dana od kupnje proizvoda
  • Cijena s kojom se uspoređuje mora vrijediti u vrijeme kada je napravljen zahtjev za Jamstvom cijene
  • Trebate nam predočiti originalni račun
  • Trebate nam predočiti dokaz da ste negdje vidjeli nižu cijenu od JYSKove. Npr. akcijski letak, link na online ponudu ili sl.  

Izuzeci:

  • Jamstvo cijene se ne odnosi na proizvode koji nisu identični. Proizvodi trebaju biti istog modela i istih tehničkih specifikacija, a to uključuje i istu marku/proizvođača, istu boju, iste dimenzije, iste dodatke, istu veličinu, isti sastav itd. - zato takve proizvode nazivamo identičnim.
  • Jamstvo cijene se ne odnosi na proizvode koji izlaze iz asortimana, ponude u sklopu otvaranja ili preuređenja trgovine, izložbene modele, posebne narudžbe, kao ni na proizvode koji su na sezonskoj rasprodaji.
  • Jamstvo cijene ne odnosi se na posebne uvjete dostave niti na troškove dostave.
  • Jamstvo cijene odnosi se samo na kupnju od strane fizičkih lica, te ista ne vrijedi za poslovne subjekte.

Molimo Vas da kontaktirate našu Korisničku službu ili posjetite neku od naših trgovina kako biste iskoristili pravo Garancije cijene.

2. Načini plaćanja

JYSK trgovine

U JYSKovim trgovinama možete jednokratno platiti svim vrstama kartica, uplatom na naš žiro račun ili gotovinom.

Obročna plaćanja mogu se vršiti sljedećim karticama banaka:

Zagrebačka banka:

  • Maestro karticom do 12 rata bez kamata (minimalan iznos kupovine 30,00 €/226,04 kn),
  • MasterCard karticom do 12 rata bez kamata (minimalan iznos kupovine 70,00 €/527,42 kn),
  • VISA karticom do 12 rata bez kamata (minimalan iznos kupovine 30,00 €/226,04 kn)

Privredna banka:

  • Maestro karticom do 6 rata bez kamata (minimalan iznos kupovine 70,00 €/527,42 kn),
  • VISA karticom do 6 rata bez kamata (minimalan iznos kupovine 70,00 €/527,42 kn),
  • Visa Premium karticom do 6 rata bez kamate (minimalni iznos kupovine 70,00 €/527,42 kn).

Erste banka:

  • Maestro karticom do 6 rata bez kamata (minimalan iznos kupovine 70,00 €/527,42 kn),
  • Diners karticom do 12 rata bez kamate (minimalni iznos kupovine 130,00 €/979,49 kn),
  • MBPlus Visa, Maestro i Mastercard debitne kartice do 6 rata bez kamata (minimalan iznos kupovine 70,00 €/527,42 kn), slijedećih banaka: Slatinske banke, Istarske kreditne banke Umag, Nove hrvatske banke, Kentbanke, Agram Banke

OTP banka:

  • MasterCard karticom do 36 rata bez kamata (minimalni iznos kupovine do 70,00 €/527,42 kn)
  • VISA karticom do 36 rata bez kamata (minimalni iznos kupovine 70,00 €/527,42 kn)

Raiffeisen banka:

  • MasterCard karticom do 12 rata bez kamata (minimalni iznos kupovine 40,00 €/301,38 kn)
  • VISA karticom do 12 rata bez kamata (minimalni iznos kupovine 40,00 €/301,38 kn)

JYSK webshop

Kreditna kartica

U košarici u webshopu vidjet ćete ukupan iznos kupnje, uključujući PDV i troškove dostave. To je ukupna cijena koju trebate platiti.

Artikle kupljene na JYSK.hr možete platiti sljedećim debitnim/kreditnim karticama:

  • MasterCard karticom Zagrebačke banke od 2 do 12 rata (minimalan iznos kupovine 70,00 €/527,42 kn)
  • Diners Club karticom Erste banke od 2 do 12 rata (minimalni iznos kupovine 130,00 €/979,49 kn)
  • Visa Premium PBZ banke do 6 rata (minimalni iznos kupovine 130,00 €/979,49 kn)
  • Visa,
  • Visa Electron,
  • Maestro,
  • MasterCard.

Kada plaćate kreditnom karticom, zaštićeni ste od krađe bez odgovornosti. Ako netko zlorabi vašu karticu, možete zatražiti povrat novca od izdavatelja kartice.

Vaše je plaćanje dovršeno sigurnom i šifriranom vezom, koja osigurava da vašim podacima o plaćanju ne može pristupiti druga osoba. Vaše je plaćanje zajamčeno sustavom plaćanja WebPay, Monri Payments d.o.o. Svi podaci u vezi s transakcijom idu preko SSL-a (Secure Socket Layer) preko šifriranoga kanala. Mi jamčimo da nećemo pohraniti bilo kakve osjetljive informacije u vezi s vašom kreditnom karticom na našem serveru. Nadalje, JYSK ne može pristupiti osjetljivim podacima ni u kojem trenutku.

Od vas će se zatražiti sljedeći podaci:

Broj kartice (16-znamenkasti broj s prednje strane vaše kartice)

Rok valjanosti (na prednjoj strani kartice)

Sigurnosni kod (zadnji troznamenkasti sigurnosni kôd sa stražnje strane vaše kartice, ispod magnetske trake)

Plaćanje pouzećem

Mogućnost plaćanja pouzećem vrijedi za manje narudžbe (isporučene preko GLS-a) čija ukupna vrijednost ne prelazi iznos od 12.500,00 kn/1.659,04 €. Mogućnost plaćanja pouzećem vrijedi za narudžbe koje se isporučuju kao dostava velikih artikala (isporučene preko Gebrüder Weissa) čija ukupna vrijednost ne prelazi iznos od 15.000,00 kn/1.990,84 €.

3. Potvrda narudžbe

Kada pošaljete narudžbu, primit ćete e-poruku s potvrdom o narudžbi. Potvrda o narudžbi sadržava sljedeće informacije: 

  • broj narudžbe
  • adresa dostave
  • način plaćanja
  • datum dostave
  • cijene artikala i dostave
  • kontakt-podaci JYSKove Korisničke službe 
  • informacije o vašem pravu na povrat i zamjenu te o pravima o zaštiti potrošača

Narudžba je samo naša ponuda za kupnju. Imajte na umu da se ova e-poruka o potvrdi narudžbe ne smatra vašim konačnim prihvaćanjem ponude JYSKa Hrvatska.

Mi smatramo da ste prihvatili ponudu tek nakon što vam pošaljemo e-poruku kojom vas obavještavamo da smo vam poslali artikl. Tek se u tom trenutku kreira ugovor između vas i nas, kojim vam prodajemo artikl koji ste naručili od nas . U trenutku kada vam pošaljemo e-poruku kojom vas obavještavamo da smo vam poslali artikl, od toga trenutku vaša narudžba se smatra narudžbom s obvezom plaćanja.

Čim je ugovor sklopljen, ne možete više izmijeniti vašu narudžbu (međutim, možete otkazati narudžbu kako je navedeno u našim Pravilima povrata i zamjene).

Sve dok se ne sklopi ugovor, mi možemo u bilo kojem trenutku odbiti dostavljanje artikla. Ako odbijemo dostavljanje artikla iako je već plaćanje provedeno, vratit ćemo vam puni iznos koji je naplaćen u skladu s našim Pravilima povrata i zamjene.

Nastojimo osigurati zalihe svih artikala te ćemo vas obavijestiti ako neki artikl nije na zalihi. Ako vam iz bilo kojega razloga izvan naše nadležnosti ne možemo nabaviti artikl, ne snosimo odgovornost za to, ali ćemo se pobrinuti da vam artikl ne bude naplaćen.

Radi interesa svih naših kupaca možemo ograničiti kupovinu većih količina nekih artikala. Ako pokušate kupiti veće količine artikla koji ima ograničenu zalihu, dobit ćete obavijest kojom ćemo vas zamoliti da smanjite količinu artikala koji želite kupiti.

Ako želite ponovo poslati potvrdu vaše narudžbe, molimo vas da se javite Korisničkoj službi pozivom na broj +385 (0)1 444 00 55 od ponedjeljka do petka od 8:00 do 16:00 ili e-porukom na korisnickasluzba@JYSK.com.

4. Račun

Nakon dostave vaše narudžbe, e-porukom ćete dobiti račun koji sadržava sljedeće informacije:

Uz to mogu biti priložena i uputstva o sastavljanju artikala. Ako vaš artikl ima jamstvo, to će biti istaknuto na računu koji služi također kao dokaz jamstva.

5. Dostava

Nudimo različite opcije dostave i preuzimanja JYSK artikala:

1. Webshop rezervacija s preuzimanjem u jysk trgovini – besplatno

Ako odaberete Click & Collect, dobit ćete poruku u roku od 30 minuta s potvrdom od trgovine da je vaša narudžba spremna. Svoju narudžbu trebate preuzeti istog dana ili tijekom sljedeća 2 radna dana nakon što dobijete potvrdu. Svoju narudžbu plaćate pri preuzimanju u JYSK trgovini.

Saznajte više o usluzi Click & Collect

2. Webshop kupovina s dostavom u jysk trgovinu - besplatno

Dostava u trgovinu pruža vam mogućnost odabira šireg asortimana proizvoda od onog kojeg nudimo u trgovinama. Proizvodi se pakiraju u našem glavnom skladištu u Poljskoj te ih se šalje u odabranu trgovinu prije nego što dođete po svoju narudžbu. S obzirom na to, postoji vremenski period čekanja od 5 do 10 radnih dana prije nego što ćete moći preuzeti svoju narudžbu u JYSKovoj trgovini. Ovu opciju kupovine možete odabrati samo ako vaša narudžba iznosi 59,00 €/444,54 kn ili više.

Saznajte više o usluzi Dostave u trgovinu

3. Webshop kupovina s dostavom na adresu po vašem izboru - naplaćuju se troškovi dostave

JYSK Hrvatska može isporučiti artikle samo onim kupcima koji se nalaze na adresama unutar granica Republike Hrvatske.

Isporuka artikala vrši se do prvog kolnog prilaza u slučaju da vozilo dostavne službe ne može prići adresi kupca (uska ulica, nepristupačan teren, makadamski put i sl.)

Razlikujemo 2 vrste dostave:

- Dostava artikala u obliku paketa (manji artikli). Manji su artikli npr. popluni, ručnici i posteljine.

- Dostava artikala kao Kućna dostava (veliki artikli). Veliki su artikli npr. madraci, kreveti i namještaj.

JYSK.hr će odrediti vrstu dostave ovisno o artiklima koje naručite.


Minimalni iznos dostave u JYSKu je 22,53 kn/3,99 €, a cijena dostave povećava se razmjerno povećanju veličine artikala i udaljenosti adrese dostave. Iznos dostave moguće je provjeriti u svakom trenutku u košarici koja sadržava željene artikle te adresu dostave u našem webshopu.

U slučaju problema s dostavom, moguće je da će vaša narudžba biti podijeljena u dvije ili više dostava te u tom slučaju JYSK Hrvatska pokriva sve dodatne troškove.

Savjetujemo vam da unesete broj mobitela prilikom izrade narudžbe tako da vas JYSK Hrvatska ili naš dostavljač mogu obavijestiti o dostavi pozivom ili SMS porukom.

Provjerite jesu li vaše ime i prezime/naziv tvrtke i OIB, adresa te dogovoreni datum dostave na računu ispravni.

Dostave se mogu oduljiti zimi ovisno o vremenskim uvjetima.

Vi ste odgovorni za odlaganje ambalaže.

Dostava malih artikala (manji artikli poput popluna, ručnika i posteljine)

Dostava malih artikala dostavlja se uobičajeno, do vrata vaše adrese za dostavu.

Mali artikli dostavljaju se 5 do 8 radnih dana od dana narudžbe. 

Dan prije dostave primit ćete SMS kojim vas obavještavamo da će vam sutradan biti dostavljen paket. Ujutro ćete biti obaviješteni SMS-om o 2-satnom rasponu dostave.

Naknada za plaćanje pouzećem iznosi 20 kn/2,65 €. 

Plaćanje pouzećem plaća se isključivo u gotovini, prilikom primitka artikala. Dostavna tvrtka ne prima kreditne kartice.

Pošiljku možete pratiti samo temeljem broja vaše prijevoznice, a svi ostali podaci u vezi s njom, a što uključuje i vaše osobne podatke, nisu vidljivi trećim posjetiteljima navedenog internet preglednika. Pošiljku možete pratiti na ovoj poveznici.

Grad Rovinj - Rovigno - posebne upute

Ako se narudžba dostavlja na adresu unutar stare jezgre grada Rovinja, molimo da to navedete prilikom izrade narudžbe u napomeni za dostavljača.

U tom slučaju dostava se vrši do rampe ulaza u starogradsku jezgru Rovinja, gdje je kupac osobno preuzima.

Dostava malih paketa na otoke

JYSK vam nudi dostavu na otoke, čak i na one koji nisu fizički povezani s kopnom.
Dostava na većinu otoka obavlja se jednom tjedno tijekom zimskog vremena, odnosno dvaput tijekom ljetnog, prema rasporedu dostavne tvrtke.

Zimsko vrijeme: 15. kolovoza – 1. svibnja

Ljetno vrijeme: 1. svibnja – 15. kolovoza

Važno:

Na sljedeće otoke ne vršimo dostavu:

Lastovo, Iž, Prvić, Šipan, Koločep, Zlarin, Lopud, Silba, Vrgada, Krapanj, Molat, Ist, Susak, Drvenik Veli, Olib, Kaprije, Žirje, Ilovik, Rava, Unije, Premuda, Drvenik Mali, Sestrunj, Zverinac, Rivanj, Biševo, Ošljak, Vele Srakane, Kornat, Male Srakane, Sveti Andrija.

Za više informacija molimo vas da kontaktirate Korisničku službu JYSKa pozivom na broj +385 (0)1 444 00 55 od ponedjeljka do petka od 8:00 do 16:00.

Dostava velikih artikala (veliki artikli poput madraca, kreveta i namještaja)

Isporuke se mogu oduljiti zimi ovisno o vremenskim uvjetima.

Veliki artikli dostavljaju se od 4 do 7 radnih dana od dana narudžbe.

Dostavna tvrtka će vam se javiti dan prije dostave da bi potvrdili dostavu. Na dan dostave vozač će vas nazvati otprilike 1 sat prije dostave.

Naknada za plaćanje pouzećem iznosi 20 kn/2,65 €. 


Plaćanje pouzećem plaća se isključivo u gotovini, prilikom primitka artikala. Dostavna tvrtka ne prima kreditne kartice.

Važno: Ako vam dostavna tvrtka ne uspije dostaviti artikl na adresu (npr. nema nikoga na adresi tko bi preuzeo pošiljku), oni će vas nazvati. Tada ćete moći dogovoriti ponovnu dostavu svoje narudžbe.

Grad Rovinj - Rovigno - posebne upute

Ako se narudžba dostavlja na adresu unutar stare jezgre grada Rovinja, molimo da to navedete prilikom izrade narudžbe u napomeni za dostavljača.

U tom slučaju dostava se vrši do rampe ulaza u starogradsku jezgru Rovinja, gdje je kupac osobno preuzima.

Dostava velikih paketa na otoke

JYSK vam nudi dostavu na otoke, čak i na one koji nisu fizički povezani s kopnom.

Dostava na većinu otoka obavlja se jednom tjedno tijekom zimskog vremena, odnosno dvaput tijekom ljetnog, prema rasporedu dostavne tvrtke.

Zimsko vrijeme: 15. kolovoza - 1. lipnja

Ljetno vrijeme: 1. lipnja - 15. kolovoza

Važno:

Na sljedeće otoke ne vršimo dostavu:

Lastovo, Iž, Prvić, Šipan, Koločep, Zlarin, Lopud, Silba, Vrgada, Krapanj, Molat, Ist, Susak, Drvenik Veli, Olib, Kaprije, Žirje, Ilovik, Rava, Unije, Premuda, Drvenik Mali, Sestrunj, Zverinac, Rivanj, Biševo, Ošljak, Vele Srakane, Kornat, Male Srakane, Sveti Andrija.

Za više informacija molimo vas da kontaktirate Korisničku službu JYSKa pozivom na broj +385 (0)1 444 00 55 od ponedjeljka do petka od 8:00 do 16:00.

Obavijesti u vezi s dostavom

Od trenutka kreiranja narudžbe do same dostave možete očekivati sljedeće obavijesti:

  • Kada se narudžba isporučuje iz našeg skladišta iz Mađarske, primit ćete SMS i e-poruku s potvrdom slanja vaše narudžbe uključujući i račun/fakturu.
  • Dan prije dostave dostavna tvrtka poslat će vam SMS ili će vas nazvati da se dogovorite o vremenu dostave.
  • Obavijestit ćemo vas o mogućim promjenama dostave. 

Zaprimanje vaše narudžbe

Nakon preuzimanje narudžbe, molimo:

  • provjerite odgovara li broj kutija/paketa broju kutija/paketa navedenom u narudžbi,
  • pregledajte sve kutije/pakiranje u slučaju vidljiva oštećenja.

Ako je broj kutija/paketa manji od očekivanog molimo vas da se odmah obratite Korisničkoj službi pozivom na broj +385 (0)1 444 00 55 od ponedjeljka do petka od 8:00 do 16:00 ili e-porukom korisnickasluzba@JYSK.com da biste prijavili i riješili problem.

Važno: kao kupac imate dva (2) mjeseca tijekom kojih trebate prijaviti dijelove ili pakete koje nedostaju. Savjetujemo vam da provjerite sve artikle po primitku narudžbe.

Oštećeni paketi/artikli

Ako su kutije/paketi oštećeni, preporučujemo da:

  • Odbijete primiti pošiljku i potpišite nalog od vozača „Odbijen zbog oštećenja“
  • Prihvatite pošiljku, potpišite nalog od vozača „Oštećeno“ na dostavnom papiru te kontaktirajte JYSK Korisničku službu.

Na taj način možemo identificirati razloge za štetu i spriječiti slične incidente u budućnosti.

U svim slučajevima molimo vas da se odmah obratite Korisničkoj službi pozivom na broj +385 (0)1 444 00 55 od ponedjeljka do petka od 8:00 do 16:00 ili e-porukom korisnickasluzba@JYSK.com da biste prijavili i riješili problem.

6. Pravila povrata i zamjene

U JYSKu je proizvod jednostavno vratiti ili zamijeniti ako ste se predomislili. 

Mi vam vraćamo cjelokupan iznos za nekorištene proizvode koje vratite s računom, bez vremenskog ograničenja. To se jednako odnosi na proizvode kupljene u trgovinama, kao i na one kupljene u webshopu. 

Napominjemo: 

  • Ako nemate dokaz o kupnji, nudimo vam zamjenu za drugi proizvod. 
  • Nudimo vam sniženu vrijednost povrata u slučaju da vraćeni proizvod nije u prvotnom stanju. 
  • Proizvodi po narudžbi koji se ne temelje na standardnim veličinama, kojih nema u našem webshopu ili koji su izrađeni prema vašim specifikacijama obično imaju umanjenu vrijednost pri povratu. 
  • Dodatne usluge, kao što je unošenje u dom, neće se vraćati ako je dostava već izvršena. 

Stanje vraćenih proizvoda 

  • Ako vratite proizvod koji je oštećen ili korišten na način koji mu je značajno smanjio vrijednost, mi zadržavamo pravo da umanjimo ili odbijemo povrat sredstava. 
  • Kada vraćate proizvod, pobrinite se da je čvrsto zapakiran, po mogućnosti u originalnu ambalažu. U tom ga slučaju možemo ponovno prodati i razveseliti drugog kupca. Sačuvajte račun od dostavljača ako ga dobijete kao i broj za praćenje pošiljke paketa. JYSK može smanjiti iznos povratne naknade ako nedostaje originalna ambalaža proizvoda. 
  • Nudimo vam probni period od 100 dana za GOLD madrace. Probni period od 100 dana ne primjenjuje se na nadmadrace linije GOLD. 

Troškovi dostave 

  • Ako proizvod vratite u JYSKovu trgovinu ili na drugi način sami organizirate povrat, vraćamo vam početne troškove dostave. 
  • Ako želite da JYSK organizira prikup, ne vraćamo vam početne troškove dostave, jer će taj iznos pokriti naš trošak prikupa proizvoda. 
  • Ako u trgovinu vratite narudžbu koja vam je dostavila mjesna dostavna služba, početni troškovi dostave neće vam biti vraćeni. 
  • Ako ne vratite čitavu narudžbu, već samo njezin dio, nećemo vam vratiti početne troškove dostave. 

Povrat sredstava

Povrat sredstava izvršit ćemo što je prije moguće, a ne kasnije od 14 dana poslije datuma na koji ste primili obavijest o povratu. JYSK može uskratiti povrat sredstava sve dok nismo primili proizvod, ili sve dok niste podnijeli dokumentaciju da ste vratili proizvod. Ako nemate dokaz o kupnji, iznos povrata bit će jednak najnižoj cijeni proizvoda tijekom zadnjih 60 dana.

Otkazivanje narudžbe prije uzimanja računa 

Ako želite otkazati vašu narudžbu na JYSK.hr prije uzimanja računa, morate kontaktirati JYSKovu Korisničku službu te navesti broj narudžbe kako biste dogovorili povrat. Ako niste prihvatili dostavu vaše narudžbe, za povrat vam neće biti dodatno naplaćeno. 

Kako napraviti povrat 

Naša politika povrata jednako se odnosi na proizvode kupljene u trgovinama, kao i na one kupljene u webshopu. 

Najbrži i najlakši način za vratiti proizvod jest da ga vratite u trgovinu. Ako proizvod vratite u trgovinu, povrat sredstava dobijete odmah, uključujući i troškove dostave koji su plaćeni online. Na taj način osiguravamo bolje stanje proizvoda kako bismo ga mogli prodati sljedećem kupcu. 

Za trošak prijevoza, također možemo ugovoriti povrat online narudžbe. U FAQ (Često postavljena pitanja), u dijelu kako napraviti povrat pročitajte više o tome kako JYSK organizira prikup proizvoda. Alternativno, možete koristiti naš online obrazac o povratu

Pogledajte Politiku povrata za B2B kupce

7. Reklamacije

Nudimo 2-godišnje jamstveno razdoblje na sve artikle počevši od dana preuzimanja artikala.

  • Je li vaš proizvod neispravan?
  • Nedostaju li dijelovi u vašoj narudžbi?
  • Je li narudžba bila podložna oštećenju prilikom prijevoza?
  • Postoje li neki drugi problemi u vezi s kvalitetom artikala?

U navedenim slučajevima obratite se bilo kojoj JYSK trgovini te ponesite račun kao dokaz kupnje. Također, možete se obratiti našoj Korisničkoj službi e-porukom na korisnickasluzba@JYSK.com te priložite fotografiju na kojoj je oštećenje vidljivo. Molimo da navedete i broj narudžbe (te trgovinu ako ste ondje kupili artikl) da bismo brže obradili vaš prigovor.

Na određene proizvode nudimo produženo jamstvo pod uvjetima i rokovima objavljenim na našoj web stranici.

Važno je da prigovor podnesete u što kraćem vremenskom razdoblju od trenutka kada utvrdite oštećenje.

Ako JYSK odobri reklamaciju, pokrit ćemo sve troškove u vezi s prvotnom narudžbom ili vam ponuditi zamjenski proizvod.

Eventualnu pritužbu možete uputiti i preko ODR platforme Europske komisije. Ovo je posebno bitno ako ste stanovnik države članice EU izvan Hrvatske. Vaš prigovor možete podnijeti ovdje. Kod podnošenja pritužbe važno je da istaknete našu e-adresu: korisnickasluzba@JYSK.com.

8. Zaštita osobnih podataka

Svrha je ovih Pravila o privatnosti pružiti vam informacije o tome kako JYSK („JYSK“, „mi“) obrađuje vaše osobne podatke i koja su vaša prava u tom pogledu.

Sljedeći JYSKovi subjekti odgovorni su za poštivanje svrha opisanih u nastavku i propisa o zaštiti podataka:

  • JYSK A/S, Soedalsparken 18, 8220 Brabrand, DANSKA („sjedište tvrtke JYSK“)
  • JYSK d.o.o. Hrvatska, Damira Tomljanovića Gavrana 11, 10000 Zagreb, („JYSK JHR”)

Ako imate dodatnih pitanja o Pravilima privatnosti, obratite se Korisničkoj službi koju možete kontaktirati e-porukom na korisnickasluzba@JYSK.com.

1. Svrha, vrste osobnih podataka i pravna osnova za obradu

Obrađujemo sljedeće osobne podatke:

SvrhaVrste osobnih podatakaPravna osnova
Kupnja putem interneta (uključujući Click & Collect i dostavu online narudžbe u trgovinu)•    Ime i prezime
•    Naziv tvrtke i informacije o tvrtki
•    Adresa za naplatu
•    Adresa za dostavu
•    E-adresa
•    IP-adresa
•    Telefonski broj
•    Referentni broj narudžbe
•    Odabrana trgovina za dostavu
•    Korisnički ID
•    Informacije o plaćanju

Obrada je nužna za izvršavanje ugovora s vama u vezi s vašom kupovinom u JYSKu (Opća uredba o zaštiti osobnih podataka ili OUZP, članak 6. stavak 1. točka (b)).

Naš legitimni interes u pogledu obrade narudžbe (OUZP, članak 6. stavak 1. točka (f)). 

Izrada i održavanje korisničkog računa na JYSKovom web-mjestu•    Ime i prezime
•    Naziv tvrtke
•    Korisnički ID
•    Adresa
•    E-adresa
•    Država
•    Povijest kupnje

Obrada je nužna za izvršavanje ugovora s vama u vezi s vašim pristupom korisničkom računu i njegovom upotrebom (OUZP, članak 6. stavak 1. točka (b)).

Naš legitimni interes u pogledu osiguravanja odgovarajuće registracije korisničkog računa i upravljanja njime (OUZP, članak 6. stavak 1. točka (f)). 

Analiza aktivnosti korisnika na web-mjestu (kolačići)•    IP adresa
•    Aktivnost korisnika 
•    Vremenske oznake
•    Informacije o pregledavanju, uključujući informacije o vašim prethodnim posjetima i preferencijama na web-mjestu

Ako pristanete na upotrebu kolačića, osobne podatke obrađujemo na temelju našeg legitimnog interesa u pogledu poboljšanja naših proizvoda i usluga (OUZP, članak 6. stavak 1. točka (f)).

Više informacija potražite u našim pravilima o kolačićima.

Newsletter•    Ime
•    E-adresa
•    Poštanski broj*
•    Datum rođenja*
•    Informacije o pregledavanju, uključujući podatke o aktivnosti korisnika (podaci o prijavi / izvor prijave, aktivnost putem e-pošte: primanje, otvaranje, klikanje)
•    Aktivnost na web-mjestu (ID kolačića)
* Nije obavezno

Vaša privola (OUZP, članak 6. stavak 1. točka (a)).

Naš legitimni interes u pogledu osiguravanja adekvatnih, relevantnih i informativnih personaliziranih Newslettera i upravljanje njima (OUZP, članak 6. stavak 1. točka (f)).

Podsjetnik za artikle koji su ponovno na zalihama•    Adresa e-pošte
•    Artikli na zalihama
Vaša privola (OUZP, članak 6. stavak 1. točka (a)).
Lokator trgovina•    Adresa
•    Poštanski broj 
•    Informacije o lokaciji vašeg uređaja
Vaša privola (OUZP, članak 6. stavak 1. točka (a)). 
Recenzije proizvoda na web-mjestu•    Ime
•    E-adresa
•    Recenzija
Vaša privola (OUZP, članak 6. stavak 1. točka (a)).
Anketa za kupce•    Ime
•    Telefonski broj
•    E-adresa
•    Recenzija
Naš legitimni interes u pogledu poboljšanja usluge (OUZP, članak 6. stavak 1. točka (f)).
Korisnička podrška•    Ime
•    Naziv tvrtke
•    Adresa za naplatu
•    Adresa za dostavu
•    E-adresa
•    Poštanski broj
•    Telefonski broj
•    Korisnički ID
•    Povijest kupnje
•    Snimke telefonskih poziva
•    Zapisi komunikacije
•    Informacije o plaćanju

Naš legitimni interes u pogledu osiguravanja odgovarajuće korisničke podrške (OUZP, članak 6. stavak 1. točka (f)).

Vaša privola za snimanje telefonskog razgovora (OUZP, članak 6. stavak 1. točka (a)).

Društvene mreže•    Korisničko ime / ime na profilu
•    Komentari / reakcije
•    Slika na profilu
•    Zapisi komunikacije
•    Ostale aktivnosti na društvenim mrežama
Naš legitimni interes u pogledu upravljanja našim računima na društvenim mrežama i pružanja odgovarajuće korisničke podrške (OUZP, članak 6. stavak 1. točka (f)).
CCTV (Video nadzor) za kupnje u trgovini•    Snimke kamereNaš legitimni interes u pogledu održavanja sigurnosti naših objekata, zaposlenika i kupaca (OUZP, članak 6. stavak 1. točka (f)).
Dostava kupljenih artikala (kupnja u trgovini) putem vanjskog dostavljača•    Ime
•    Prezime
•    Adresa za dostavu
•    Telefonski broj
Obrada je nužna za izvršavanje ugovora s vama u vezi s vašom kupovinom u JYSKu (Opća uredba o zaštiti osobnih podataka ili OUZP, članak 6. stavak 1. točka (b)).

2. Kome prenosimo osobne podatke?

Vaše osobne podatke možemo dijeliti s pojedincima, poslovnim partnerima tvrtke JYSK i nadležnim tijelima koja osobne podatke trebaju za ispunjavanje gore navedenih svrha obrade ili kojima smo obvezni otkriti vaše podatke prema važećim zakonima.

U nekim slučajevima obradu vaših osobnih podataka prepuštamo vršiteljima obrade treće strane, na primjer davateljima usluga sigurnosnog kopiranja ili rješenja u oblaku ili drugih informacijskih sustava koje koristi JYSK.

Ako se osobni podaci prenose u zemlje izvan EU-a ili EGP-a, JYSK osigurava odgovarajuću razinu zaštite upotrebom standardnih ugovornih odredbi EU-a u ugovorima s primateljima podataka ili osiguravanjem da primatelji barem podliježu posebnim mehanizmima certificiranja ili da predstavljaju „sigurne” treće zemlje koje je odobrila Europska komisija.

Možete zatražiti presliku pravne osnove za prijenos tako da se obratite bilo kojoj od tvrtki JYSK na gore navedene adrese.

3. Razdoblje pohrane

Osobne podatke pohranjujemo onoliko dugo koliko je potrebno za ispunjavanje gore opisanih svrha.

Sigurnosne (backup) kopije koje sadrže osobne podatke o vama redovito se brišu zbog postupnog prebrisavanja i nije im moguće pristupiti na uobičajeni način.

4. Prava

U svakom trenutku možete zatražiti pristup svojim osobnim podacima te njihov ispravak i brisanje. Osim toga, možete ograničiti obradu svojih osobnih podataka, podnijeti prigovor na obradu i ostvariti pravo na otkrivanje i prijenos vaših osobnih podataka drugom voditelju obrade podataka (pravo na prenosivost podataka).

Ako ste pristali na obradu svojih osobnih podataka, možete povući privolu u bilo kojem trenutku tako da nas kontaktirate. No to povlačenje privole neće utjecati na obradu osobnih podataka koja se odvijala prije povlačenja privole.

5. Pritužbe

U bilo kojem trenutku možete podnijeti prigovor Agenciji za zaštitu osobnih podataka na našu obradu vaših osobnih podataka.

6. Izmjene i dopune pravila o privatnosti

Ova Pravila privatnosti mogu se izmijeniti i dopuniti, na primjer zbog promjena zakona i prakse u području zaštite podataka. Savjetujemo vam da budete u tijeku sa svim izmjenama i dopunama Pravila privatnosti. O nekim ćete izmjenama i dopunama biti obaviješteni izravno putem e-pošte, a u određenim slučajevima od vas se može tražiti da prihvatite značajne izmjene.

Datum posljednje izmjene Pravila privatnosti:  15/12/2023

9. Osobni podaci prilikom registriranja na jysk newsletter

Pri registriranju na JYSK newsletter, vašom jasnom potvrdnom radnjom dajete dobrovoljan, poseban, informiran i nedvosmislen pristanak za prikupljanjem i obradom slijedećih osobnih podataka:

  • e-adresu;
  • ime i prezime.

Pored navedenog, prilikom registriranja na JYSK newsletter, možete ostaviti i ostale vaše osobne podatke. Upisivanje dodatnih, izbornih osobnih podataka prilikom registriranja na JYSK newsletter, predstavlja vaš dobrovoljan, poseban, informiran i nedvosmislen pristanak na prikupljanje i obradu istih, odnosno slijedećih osobnih podataka:

  • adresa (izborno);
  • datum rođenja (izborno);
  • spol (izborno).

Registracija na JYSK newsletter predstavlja vašu privolu na prikupljanje i obradu vaših osobnih podataka.

Svi osobni podaci prikupljeni temeljem vaše privole, odnosno registracijom na JYSK newsletter, JYSK Hrvatska će koristiti u svrhu slanja JYSK newslettera.

Vaše osobne podatke prikupljene prilikom registracije na JYSK newsletter, obrađivati će ovlašteni djelatnici JYSK Hrvatska (webmaster JYSK Hrvatska), kao i određeni ugovorni partneri JYSK Hrvatska i/ili nekog od članova JYSK Grupacije isključivo u svezi gore navedene svrhe, te isti nisu ovlašteni obrađivati niti u jednu drugu svrhu bez vaše prethodne privole ili ako za obradu ne postoji zakonska i/ili ugovorna osnova.

Obavještavamo vas da pohranjujemo vaše podatke u bazu podataka na zaštićenom poslužitelju te jamčimo da ne otkrivamo niti prodajemo vašu e-adresu drugim društvima.

JYSK newsletter šaljemo samo onim primateljima koji su se na njega prijavili, pri čemu se služimo dvostrukom potvrdom, tzv. double opt-in, na način da drugi ne mogu unijeti vašu e-adresu te vas na taj način prijaviti na JYSK newsletter. Ako ste primili JYSK newsletter bez da ste se na njega prethodno prijavili, moguće je da vam ga je netko proslijedio.

Kada se prijavite na JYSK newsletter, dobivat ćete 1-4 JYSK newslettera tjedno od JYSKa Hrvatska putem e-pošte. JYSK newsletter sadrži najnovije ponude, novosti i informacije o trenutačnim promocijama u asortimanu JYSK Hrvatska. Nakon registracije, pristajete i na obavijesti o uslugama, uključujući podsjetnike na nedovršenu kupovinu na JYSK.hr, popratne e-poruke nakon obavljene kupovine te e-poruke koje sadržavaju informacije o JYSK artiklima za koje ste iskazali interes.

JYSK Hrvatska vas ovim putem obavještava da možete u svakom trenutku, na jednak jednostavan način (odjavom na link u JYSK newsletteru), povući vašu privolu za obradom osobnih podataka koje ste učinili dostupnim prilikom registracije na JYSK newsletter. Povlačenje privole ne utječe na zakonitost obrade na temelju iste prije njezina povlačenja.

Vaši osobni podaci prikupljeni prilikom registracije na JYSK newsletter, JYSK Hrvatska će obrađivati sve do trenutka kada se ne odjavite putem linka u JYSK newsletteru, a koja radnja će se smatrati povlačenjem privole na daljnju obradu vaših osobnih podataka.

Obavještavamo vas da vam pored prava navedenih u ovom odjeljku pripadaju i sva ostala prava navedena u uvodu ovog odjeljka, te da su po pitanju obrade vaših osobnih podataka radi registracije na JYSK newsletter, voditelj obrade i službenik za zaštitu podataka oni koji su navedeni u uvodu ovog odjeljka.

10. Zbrinjavanje električnog i elektroničkog otpada

Neki elektronički uređaji nakon uporabnog vijeka još uvijek su iskoristivi, no u njima se mogu nalaziti i vrlo štetne tvari.

Da bi se spriječio utjecaj štetnih stvari na okoliš i zdravlje ljudi, bitno je da se EE otpad sakuplja odvojeno te zbrinjava na ekološki prihvatljiv način.

U svim našim trgovinama možete predati EE otpad po sustavu jedan za jedan, ako isti odgovara po vrsti i ako je obavljao primarne funkcije kao i isporučena EE oprema.

Građani Republike Hrvatske mogu naručiti besplatan odvoz svih vrsta EE otpada na cijelom području Republike Hrvatske na nekoliko načina:

EE otpad možete i osobno odvesti u najbliže reciklažno dvorište.

11. Obavijest o privatnosti za kandidate za posao

Tko je voditelj obrade odgovoran za obradu podataka i kome se obratiti?

Voditelj obrade i kontakt za privatnost mogu se pronaći u odjeljku 8 ovih Uvjeta i odredbi. Također, možete kontaktirati regrutera navedenog u korespondenciji u bilo koje vrijeme.

Koje osobne podatke obrađujemo kada se prijavite za posao?

Prilikom prijave za posao pohranjujemo Vaše podatke u našem online sustavu za upravljanje kandidatima pod nazivom SmartRecruiters.
Kategorije osobnih podataka koje obrađujemo uključuju:

  • Vašu identifikaciju i kontakt podatke,
  • dokumente koje ste nam dostavili kao što su životopis, certifikati, pisma preporuke te Vaši odgovori na pitanja unutar samog sustava
  • povijest vaše e-mail komunikacije s nama, interne povratne informacije o Vašoj prijavi
  • rezultate procjene i video intervjue ukoliko ste iste ispunjavali
  • status Vaše prijave.

Prilikom posjete stranice karijera na JYSK-ovoj web stranici, generiramo izvješća o obrascima korištenja (web-mjesto s kojeg posjećujete stranicu, dijelove stranice koje posjećujete, vrijeme provedeno na našoj web stranici, informacije o krajnjem uređaju itd.).

U koje svrhe i prema kojoj pravnoj osnovi koristimo Vaše podatke?

Obrada podataka omogućuje izvođenje procesa prijave za posao kao korak prije sklapanja ugovora o radu. Osnovni pravni temelj je članak 6. st. 1 b) o GDPR. Ukoliko Vas zaposlimo, Vaša prijava bit će pohranjena u svrhu razvoja osoblja.

Drugi pravni temelj je Vaš pristanak, prema čl. 6. st. 1 a) GDPR-a. Ako ste prihvatili naš zahtjev za pozivnicom, koristit ćemo broj Vašeg mobilnog telefona za komunikaciju putem SMS-a ili putem WhatsAppa u onim slučajevima kada ne odgovarate na e-mail. U pojedinačnim slučajevima, Vašu prijavu pohranit ćemo u bazu talenata uz Vaš pristanak. Analiza korištenja naših stranica karijera temelji se na pristanku korištenja kolačića u kategoriji "Statistika".

Naš interni kontroling temelji se na legitimnom interesu za optimizaciju naših procesa zapošljavanja, prema čl. 6. st. 1 f) GDPR-a.

Tko ima pristup vašim podacima?

Vaši podaci bit će dostupni odgovornim regruterima kao i menadžerima odgovornima za odabir zaposlenika u odgovarajućem odjelu. Navedena skupina ljudi može pripadati različitim tvrtkama unutar Lars Larsen grupacije, ovisno o radnome mjestu.
 

Unutar grupacije, JYSK Danska osigurava podršku i kontrolne funkcije u svim koracima zapošljavanja i može imati pristup Vašim podacima u određenoj mjeri. Osim toga, koristimo pružatelje usluga kao što je SmartRecruiters. Svi pružatelji usluga obvezali su se čuvati povjerljivost i pridržavati se zakonskih okvira.

Podaci se obrađuju u podatkovnim centrima u EU. Prijenos podataka trećim zemljama (zemlje izvan Europskog gospodarskog prostora) odvija se jedino radi naših procjena pod nazivom Predictive Indeks, a u vezi je s hostingom i tehničkom podrškom koja se nalazi u SAD-u te se temelji na odgovarajućim zaštitnim mjerama u obliku standardnih ugovornih klauzula EU.

Koliko dugo će se osobni podaci čuvati?

Vaše podatke brišemo 6 mjeseci nakon završetka procesa prijave. Ukoliko Vas zaposlimo, pohranjujemo dokumentaciju o prijavi – osim video intervjua – za vrijeme trajanja zaposlenja.

Povlačenje privole

Svoj pristanak za primanje SMS poruka možete povući u bilo kojem trenutku slanjem SMS poruke s ključnom riječi "Stop". Isto vrijedi i za primanje WhatsApp poruka aktiviranjem opcije "Block Business" u postavkama aplikacije na mobitelu (imajte na umu povlačenje privole neće funkcionirati sa značajkom "Blokiraj" unutar same aplikacije).

Vaša prava vezana uz obradu podataka

U bilo kojem trenutku možete zatražiti informacije o obradi svojih osobnih podataka, možete zatražiti pristup svojim podacima, ispravak ili brisanje svojih osobnih podataka ili ograničavanje njihove obrade (prema člancima 15. – 20. GDPR-a).

Imate pravo u bilo kojem trenutku uložiti prigovor na obradu podataka koja se temelji na legitimnom interesu. U tom slučaju prestat ćemo s obradom Vaših osobnih podataka, osim ako se dokaže da postoje uvjerljivi legitimni razlozi za obradu koji nadilaze interese, prava i slobode ispitanika ili radi postavljanja, ostvarivanja ili obrane pravnih zahtjeva.
 

Također imate pravo podnijeti pritužbu nadzornom tijelu za zaštitu podataka (nadzornom tijelu sjedišta Voditelja obrade ili Vašeg prebivališta).

Za ostvarenje gore navedenih prava, obratite se podnošenjem pisanog zahtjeva JYSK-u d.o.o. ili Službeniku za zaštitu osobnih podataka na kontakt adresu e-pošte korisnickasluzba@JYSK.com i regruteru s kojim ste u korespondenciji.

Pravo na podnošenje prigovora ostvaruje se prigovorom Agenciji za zaštitu osobnih podataka RH.

12. ''Business to Business'' posebni uvjeti prodaje i dostave

Ovaj odjeljak se odnosi na posebne uvjete prodaje i dostave za naše kupce koji kupuju naše proizvode za komercijalnu upotrebu.

Jamstvo

Imajte u vidu da svi naši proizvodi nisu namijenjeni komercijalnoj upotrebi, i na takvim proizvodima se može očekivati veće habanje nego kod osobne upotrebe. Ako se proizvodi koriste za komercijalnu djelatnost, takva kupovina nije pokrivena jamstvom. Ako su vam potrebna konkretnija uputstva o tome koje proizvode preporučujemo za komercijalnu upotrebu, možete kontaktirati JYSK Korisničku službu. 

Pravo na povrat

Imajte na umu da pravo povrata ne vrijedi za komercijalne kupnje. Zato nije moguće odustati od kupovine koja je napravljena u komercijalnom kontekstu. Ovo se primjenjuje čim nešto kupite uime tvrke (R-1 račun) ili pod uvjetima ''Business to Business''. 

Odgovornost

JYSK nije odgovoran za gubitak profita, gubitak poslovanja ili druge indirektne gubitke ni u kojim uvjetima.

BUSINESS TO BUSINESS newsletter

U svrhu distribucije Business to Business newslettera, JYSK A/S (registracijski broj tvrtke 13590400) prikuplja i obrađuje sljedeće osobne podatke o vama:

  • Naziv tvrtke
  • Ime i prezime
  • Adresa e-pošte

Vaše podatke pohranjujemo u bazu podataka na zaštićenom poslužitelju. Samo JYSKov web administrator, u suradnji s vanjskim poslovnim partnerom, ima pristup vašim podacima. Jamčimo da nećemo otkriti ili prodati vašu adresu e-pošte drugim tvrtkama.

Newslettere šaljemo samo primateljima koji su se sami odlučili prijaviti na newsletter i koristimo takozvanu "double opt-in" kako drugi ne bi mogli koristiti vašu e-mail adresu. Ako ste primili naš newsletter bez da ste nam dali svoj pristanak, to može biti zato što vam ga je proslijedio netko koga poznajete.

Svrha je slanje JYSK newslettera. Možete očekivati da ćete primati 1 do 4 mjesečna newslettera e-poštom od JYSK BUSINESS TO BUSINESS. Newsletter sadrži pogodnosti za Business to Business kupce, inspiraciju, kampanje i novosti unutar JYSK-ovog kompletnog asortimana proizvoda.

Nakon registracije pristajete na primanje servisnih poruka, naknadnu e-poštu nakon kupnje na JYSK.hr i e-poštu s proizvodima za koje ste pokazali interes.

Možete se odjaviti putem linka na dnu svih naših Business to Business newslettera. Ako imate problema, također možete poslati e-poštu na korisnickasluzba@jysk.com. Ako niste pokazali interes za naše newslettere najmanje 6 mjeseci, zadržavamo pravo prestati vam slati naš newsletter kao rezultat vašeg nedjelovanja. Naravno, možete se ponovno prijaviti u bilo kojem trenutku.

JYSK A/S će čuvati vaše osobne podatke dok ne povučete svoj pristanak.

Pravna osnova za obradu vaših osobnih podataka je privola koju ste dali.