Korisnička služba


Isprobajte GOLD madrac

Imate 100 dana da isprobate GOLD madrac – zato što je dobar i kvalitetan san ključan za zdrav i sretan život. Za više informacija posjetite JYSK.hr. Pročitajte više ovdje
     
         
Kućna dostava
Ne možete prevesti kupljenu robu doma? Ne brinite, možemo organizirati prijevoz za Vas. Za više informacija obratite se djelatnicima u našim trgovinama.
     
         
Zamjena u JYSK-u
Odlučili smo ne nametati nikakvo vremensko ograničenje za zamjenu. Naš jedini zahtjev je da artikl donesete neotvoren, u originalnom pakiranju te u dobrom stanju. Molimo ne zaboravite priložiti originalni račun.
 
         
Reklamacije
Vremensko razdoblje za reklamacije je 2 godine. Ukoliko imate određenih primjedbi o disfunkcionalnom proizvodu kupljenom u JYSK-u, molimo donesite upitni proizvod i racun u vašu lokalnu JYSK-ovu prodavaonicu.
 
         
Business to business
Ako ste zainteresirani za kupovinu većih količina namještaja i opreme za hotele, institucije ili slično, JYSK je uvijek spreman pomoći. Molimo kontaktirajte JYSK Business to business na del@jysk.com.
 
         
Jamstvo
U JYSK-u dajemo produženo jamstvo za odabrane proizvode iz našeg asortimana. Širok asortiman naših kvalitetnih popluna, jastuka i madraca nosi ovo jamstvo. Sacuvajte svoj racun i jamstvenu potvrdu.
 
         
Kontakt
U slučaju pitanja ili komentara, uvijek nas možete kontaktirati na JYSK.com/hr. Na istom mjestu možete pronaći i informacije o radnom vrijeme ili adresi Vama najbliže JYSK-ove prodavaonice. Pročitajte više ovdje
 
         
Jamstvo cijene
Ukoliko ste u JYSK-u kupili određeni proizvod, a u roku od 30 dana isti proizvod vidite u našim trgovinama po nižoj cijeni, razliku u cijeni ćemo Vam nadoknaditi. Za više informacija obratite se djelatnicima u našim trgovinama. Ovo jamstvo vrijedi 30 dana od dana kupovine, a pritom je obvezno priložiti originalni račun. Jamstvo cijene ne odnosi se na vrtni namještaj, izložbene modele, božićne artikle i artikle na rasprodaji.