Košarica

Vaša košarica je prazna

Košarica

Vaša košarica je prazna

Dostava online narudžbi u vrijednosti od 500 € ili više je besplatna!

Slavimo rođendan - do -65% >

Pitanja vezana za trgovine i narudžbe iz trgovina

Ako imate pitanja namijenjena određenoj trgovini, molimo vas da pogledate upute niže.

Općenito

Da li je moguće prebaciti artikle iz jedne trgovine u drugu?

+
JYSK ne nudi opciju prebacivanja artikala iz jedne trgovine u drugu. Proizvodi koji su dostupni u asortimanu možete naručiti putem webshopa ili u trgovinama. Više o načinu naručivanja možete saznati kontaktirajući JYSKovu Korisničku službu. 

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Kako mogu pronaći najbližu trgovinu i radno vrijeme?

+
Adresu i radno vrijeme trgovina možete provjeriti klikom na http://jysk.hr/trgovine .

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Kako mogu rezervirati artikl iz trgovine putem web stranice?

+
Proizvode možete rezervirati putem opcije Click & Collect (Rezervirajte online-preuzmite u trgovini). Opciju Click&Collect možete koristiti samo za proizvode koji su dostupni na zalihama naših JYSK trgovina. 
Ukoliko odaberete Click & Collect, u roku od pola sata ćete primiti poruku od trgovine u kojoj Vas obavještavamo da su artikli spremni za preuzimanje. Svoju rezervaciju trebate preuzeti unutar 2 radna dana trgovine od trenutka primitka obavijesti. Plaćanje ćete izvršiti u JYSK trgovini prilikom preuzimanja artikala.

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Zainteresiran/a sam za kupovinu business to business- koga kontaktirati?

+
Ako želite kupovati na JYSK.hr kao B2B, molimo Vas da kontaktirate JYSK B2B odjel na  +385 1 3000 674 ili na email B2B-hr@jysk.com.

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Zašto ne mogu naći na web stranici telefonski broj trgovina?

+
U cilju bržeg informiranja kupaca sva komunikacija se odvija preko JYSKove Korisničke službe koja može pružiti odgovore na pitanja poput roka isporuke, stanje zaliha itd. 

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Korisnička služba

Radno vrijeme Korisničke službe

Uobičajeno radno vrijeme:

  • ponedjeljak – četvrtak: 08:00 - 16:00 h
  • Subotom i nedjeljom ne radimo.

U petak, 29. ožujka, korisnička služba radi 08:00 - 12:00 h.

U ponedjeljak, 1.4. korisnička služba neće raditi.

Radna vremena trgovina možete pogledati ovdje.