Košara

Vaša košarica je prazna

Košara

Vaša košarica je prazna

Dostava online narudžbi u vrijednosti od 2500 kuna ili više je besplatna! 

Dani online kupovine - Uštedite 20-50%!
Moj put u JYSKu - priča našeg kolege Zlatana Bajića

Moj put u JYSKu: Zlatan Bajić

Datum:

Kategorija: Priče iz JYSKa

U JYSKu čvrsto vjerujemo da uspješnu tvrtku čine ljudi. Zbog toga nam je od iznimne važnosti osobni i profesionalni razvoj svih naših zaposlenika. ”Donesi predanost, čekaju te mogućnosti!” – okosnica je našeg obećanja zaposlenicima, koja na pravi način govori da uz predanost, veliku želju, trud i rad svaki cilj postaje dostižan. Budući da u sklopu organizacije JYSK West Balkan djelujemo na četiri tržišta, ovog puta donosimo vam priču našeg kolege iz Bosne i Hercegovine, Zlatana Bajića.

Kolega Zlatan u studiju madraca

Kako si dobio posao u JYSKu i kako je izgledalo tvoje prvo radno mjesto?

U JYSKu sam počeo raditi 2010. godine kao voditelj trgovine X703 Stup Sarajevo. U to vrijeme nisam znao puno o kompaniji, izuzev da je iz Danske. Na razgovor sam došao na poziv poznanice koja je u to vrijeme već radila u JYSKu i imala vrlo pozitivno iskustvo. To je bio uistinu neobičan početak jednog putovanja. Zanimljivo je da sam počeo raditi samo dan prije otvorenja trgovine koju trebam preuzeti. Do tada su moje kolege u velikoj mjeri poznavali asortiman i način poslovanja, a mene je čekalo puno učenja.

Kako je izgledao tvoj tipičan radni dan kao voditelja trgovine?

U početku je bilo dosta izazovno jer sam puno toga morao naučiti. Zato sam ulagao dosta vremena kako bih u što kraćem roku bio u potpunosti spreman voditi trgovinu. Nakon par mjeseci počeo sam prepuštati neke odgovornosti na svoje kolege kako bih se ja mogao posvetiti razvoju svakog zaposlenog. Kako je JYSK u BiH tek krenuo s otvaranjem prvih trgovina, najveći fokus nam je bila kvaliteta usluge i postizanje standarda izgleda trgovine da bismo ostavili što bolji dojam na naše kupce.

Otprilike pola godine od početka rada prijavio sam se na natječaj za poziciju DM-a, District Managera (regionalnog voditelja prodaje). Nisam puno razmišljao o tome jesam li spreman, sve što sam znao je da želim biti dio tima koji će raditi na daljnjem širenju JYSKa u BIH. Ubrzo sam saznao da nažalost nisam dobio novu poziciju, ali je uslijedio novi izazov za mene – preuzeo sam vođenje još jedne prodavaonice u Sarajevu, X701 Novo Sarajevo, a taj period tijekom kojeg sam vodio dvije trgovine bio je izvrsna prilika da razvijem sve ono zbog čega nisam bio spreman za poziciju DM-a. Uz dinamiku koju donosi vođenje dviju trgovina, bilo je raznih izazova u svakodnevnici – od požara u kojem nam je izgorjela polovica trgovine dok je druga bila uništena prilikom gašenja, ili velikog snijega koji je zatvorio ulaz i opasno opteretio krov, do onih pozitivnih u kojima smo zajedno kao tim ostvarivali izvrsne rezultate.

Posao regionalnog voditelja obuhvaća česte posjete trgovinama

Kada si znao da si spreman za »idući korak«?

Kada sam postavio internu organizaciju u obje trgovine, mogao sam se intenzivnije uključiti u nova otvorenja. I tada je postalo jasno da je moj tim samostalan i da mogu funkcionirati bez mene. To je bio znak da sam spreman za sljedeću stepenicu, a potvrda je stigla i u vidu nagrade koju je moja trgovina X701 osvojila kao najbolja trgovina 2012. godine u JYSK West Balkanu.

Kao regionalni voditelj prodaje upravljaš timom s velikim brojem ljudi. Koje su po tvom mišljenju ključne stavke za uspješan i kompaktan tim?

Uspješan tim za mene su ljudi koji su spremni na nesebično odricanje za kolegu, tim, organizaciju. Tim ljudi koji je sačinjen od pojedinaca koji vole i žele pomagati kolegama, koji su spremni za kompromise, koji brinu jedni o drugima, koji su otvoreni i iskreni, koji se iskreno raduju uspjehu kolege.

Važno je pitanje kako osigurati takav tim. Po mom mišljenju, DM treba u svakom trenutku biti ravnopravan prema svakom pojedincu unutar regije. Biti jednako kritičan, jednako motivirati sve djelatnike, posvetiti jednako vremena. Zajedno sa svojim timom suočiti se sa činjenicama i izazovima ma kakvi oni bili. Biti iskren i tražiti da svi međusobno zasnivaju kolegijalni odnos na uvažavanju i iskrenosti. I naravno poticati natjecateljski duh kod svakog pojedinca.

Mogu reći da sam imao veliku sreću što sam i sam postao dio tima koji je pravi tim u punom smislu te riječi. Iskreno sam zahvalan kolegama DM-ovima koji su mi bili podrška od samog početka pa sve do danas, kao i mom nadređenom, Retail Manageru Draženu koji je pravi primjer u izgradnji tima.

Što ti je nadraži dio posla, a što ti predstavlja najveći izazov?

Ima mnogo toga što mi je drago u ovom poslu. Adrenalin koji je prisutan kod postizanja nekih ciljeva koji su bili nezamislivi i nemogući. Svaki uspjeh naših kolega, napredovanja, druženja unutar organizacije koja su nevjerojatna. Upoznavanje novih kolega iz raznih gradova.

Naravno gdje ima lijepih momenata, ima i onih koji su malo izazovniji. Izazov mogu biti prioriteti kojih nekad ima više nego dostupnog vremena, ali uz dobar tim i podršku kolega nijedan izazov nije nepremostiv. Mogu reći da sam jako sretan što u JYSKu imamo puno više lijepih trenutaka nego izazova.

Nedavno je JYSK dobio nagradu za najpoželjnijeg poslodavca u sektoru maloprodaje u BiH. Što je, po tvojem mišljenju, bilo najvažnije za postizanje ovog uspjeha?

Ključ za postizanje ovog uspjeha jest svakodnevno ulaganje kompanije u zadovoljstvo naših zaposlenih. Prije svega, u radnu atmosferu koja je poticajna i pozitivna, ali jednako tako i u ostale radne uvjete, kojima su osigurana sva osnovna prava naših djelatnika, uz koje su tu i dodatne mogućnosti, kao što je na primjer ostvarivanje bonusa ili osvajanje nagrada kroz natjecanja. Ključnu ulogu ima okruženje u kojem svatko zna da može reći svoje mišljenje, dati prijedlog i da će biti saslušan, da će dobiti pozitivnu reakciju.

Naravno da su to vidjeli i naši kupci koji se svaki dan susreću sa zadovoljnim djelatnicima JYSKa. Sigurno da ova nagrada ne bi došla u JYSK da naši djelatnici nisu istinski ambasadori koji šire pozitivne priče iz JYSKa.

Što bi poručio svim našim potencijalima u firmi koji još nisu došli do svoje prilike?

Vrlo jednostavna poruka za sve:

Vjerujte u sebe i nikad ne odustajte. Sve je u vašim rukama!


"Ulaganje kompanije u zaposlene ključ je uspjeha"