Košara

Vaša košarica je prazna

Košara

Vaša košarica je prazna

Do 31.10. dostava online narudžbi u vrijednosti od 2500 kuna ili više je besplatna!

Dani namještaja - uštedite 20-50%

Moj put u JYSKu: Marina Ivić

Datum:

Kategorija: Priče iz JYSKa

Od Voditeljice trgovine do Voditeljice odjela za odnose s kupcima!


U JYSK-u vjerujemo da uspješnu kompaniju čine ljudi, te nam je od izuzetne važnosti osobni i profesionalni razvoj svih naših zaposlenih. Jedan od naših slogana glasi: „Kad ti rasteš, mi rastemo!” koji na pravi način govori da uvijek radimo na razvoju znanja i vještina naših zaposlenika. O tome govori i priča u nastavku o napredovanju i razvoju kolegice Marine Ivić, Voditeljice odjela za odnose s kupcima.


Kako si dobila posao u JYSKu i kako je izgledalo tvoje prvo radno mjesto?

Kad je objavljen natječaj za voditelja poslovnice u Zagrebu, odmah sam poslala CV te sam nakon tjedan dana dobila poziv od JYSK odjela Ljudskih resursa da dođem na razgovor. I tako je došao taj dan kada ću prezentirati sebe i svoja dotadašnja radna iskustva tadašnjim Retail Manageru za JYSK i reći zašto mislim da sam ja najbolji izbor za to radno mjesto. Nakon što smo završili razgovor, rečeno mi je da ću biti kontaktirana u roku od 10 dana u svezi odluke. Sjećam se kao da je bilo sada da sam došla na svoje tadašnje radno mjesto što znači da je prošlo nešto više od dva sata od razgovora, pripremala se za rad i počeo mi je zvoniti mobite. Dobila sam poziv da se JYSK odlučio za mene!

Moje prvo radno mjesto je izgledalo tako da sam prve tjedne provela na školovanju u poslovnici Zadar, te nakon toga u poslovnici Slavonski Brod i tada sam otišla na svoje prvo otvorenje poslovnice koje je bilo u Sisku. Ovim putem bih se zahvalila kolegama koji su uložili svoje vrijeme u mene i moje školovanje, kao i tadašnjem Retail Manageru koji je prvi vjerovao u mene.
09.09.2010. je bilo otvorenje poslovnice Zagreb Dubrava u kojoj sam zaposlena kao voditeljica poslovnice. Kad sam došla u svoju poslovnicu sve mi je izgledalo zastrašujuće, kako otvoriti trgovinu, kako upravljati sa više od 10 ljudi, kako prodavati vrstu robe s kojom nikad nisi imao susreta, tisuću pitanja u glavi, no JYSK organizacija mi je pružila punu podršku i ubrzo s 1000 zašto i kako dobila sam odgovor: „polako, sve se nauči“.


Kako je izgledao tvoj tipičan radni dan kao voditelja poslovnice?

Gotovo uvijek smo se nalazili pola sata prije početka rada kako bismo popili kavu i popričali bilo o poslovnim ili privatnim temama, razmijenili iskustva, našalili se i opušteno započeli naš radni dan. Nakon toga svako je krenuo sa svojim dnevnim obavezama – a ja prvo što bih učinila je prošla kroz poslovnicu te vidjela gdje i što možemo učiniti da naša trgovina bude još više spremna za naše kupce. Tada sam otišla u ured kako bih ispunila izvještaje i odgovorila na e-mailove, a kolege su od samog početka bili u poslovnici s kupcima i ispunjavali zadatke s dnevne liste. Kada sam završila sa jutarnjom rutinom u uredu, pridružila sam im se i ostatak dana provela sa svojim timom i kupcima.


Kada si znala da si spremna za »idući korak«?

Kada sam doznala da JYSK otvara Odjel podrške kupcima kao novi odjel unutar organizacije i kada je objavljen natječaj za voditelja odjela, nazvala sam svog tadašnjeg voditelja i pitala ga što misli o tome da se prijavim. Čim je odgovorio da sam stvorena za tu poziciju, znala sam da nemam što više razmišljati te sam poslala svoj životopis u ljudske resurse. Veliku potporu sam imala ne samo od strane svoj tadašnjeg voditelja, nego i od obitelji i kolega koju su vjerovali u mene i moj rad – hvala.


Kao voditelj odjela za odnose sa kupcima trenutno upravljaš s timom od 7 ljudi za 4 države - Srbiju, Hrvatsku, Sloveniju, Bosnu i Hercegovinu. Koje su po tvom mišljenju ključne stavke za uspješan i kompaktan tim?

Moje zlatno pravilo: „ponašaj se prema kolegama u odjelu i kupcima kao što bi želio da se netko ponaša prema tebi“.
Uz to, ključne stavke su povjerenje, uzajamna suradnja i poštovanje svih članova tima.

Moj put u JYSKu: Marina Ivić 


Što ti je nadraži dio posla, a što ti predstavlja najveći izazov?

Najdraži dio posla mi je komunikacija s kupcima kao i sa svim kolegama unutar organizacije. Najveći mi je izazov rješavanje neočekivanih situacija s kupcima, gdje uvijek nastojimo pružiti vrhunsku uslugu: u najkraćem mogućem roku riješiti sve potrebe kupca. Srećom, okružena sam sjajnim kolegama i vjerujem da smo zajedničkim snagama već postali jedan od najboljih trgovačkih lanaca u kojima kupci imaju vrhunsku uslugu.


Što bi poručila svim našim potencijalima u kompaniji koji još nisu došli do svoje prilike?

Jedna od mojih omiljenih izjava koja je možda najbolji odgovor na ovo pitanje je:

Uspjeh ne dolazi sam po sebi, za njega se valja izboriti. – Albert Camus


Nedavno si zajedno sa svojim timom dobila vrijedno priznanje za najbolju Službu za odnose za kupcima u telefonskoj komunikaciji! Što je, po tvojem mišljenju, bilo najvažnije za postizanje ovog uspjeha?

Kao što sam već navela, da bismo pružili najbolju uslugu kupcima trebamo se postaviti u „njihove cipele“.
Isto tako za postignuti uspjeh je zaslužan sam tim; njihova profesionalnost i trud da budemo najbolje rješenje za naše kupce – hvala Biljana, Saša, Lejla, Ivana, Mariana, Aleksandar i Dario vi ste glavna karika našeg uspjeha!